Geplaatst: 24 maart 20178 j POMPOENEN ZIJN VERGEVEN ! Mini Butternut ( pompoen) Als ik ze in leven kan houden tot de MTFD heb ik een aantal van deze zaailingen te ruil of te geef. Een stuk of 7. Deze boeken mogen ook weg. 3 april 20178 j aangepast door Gast
Geplaatst: 24 maart 20178 j Oooooooh, ik ging ze niet kopen maar dit is wel heel erg verleidelijk zo. Snel maak ze op, anders wil ik er eentje.
Geplaatst: 24 maart 20178 j Ik wil er wel graag 1tje proberen. Kijk maar op mijn lijstje of ik iets voor jou heb
Geplaatst: 24 maart 20178 j Als je er nog een over hebt.....mag ik er dan ook eentje, Jootje? Inderdaad om eens te proberen. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 24 maart 20178 j Ik sluit graag aan in de rij! Ha, ha...lijkt wel een mini-boternoot-polonaise In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 24 maart 20178 j Ik wil er óók wel eentje ( 1 ) ( uno ) Is denk ik toch een beste kans dat ik toch ook naar de mtfd kan komen. Ik hou die dag gewoon vrij. Klaar.
Geplaatst: 24 maart 20178 j Auteur Pompoentje voor: WeknowGoldfishWortelBit ( fijn dat je toch komt! ) En natuuurlijk : Balkontuinder Nog 2 over......
Geplaatst: 24 maart 20178 j Nou... dan wil ik ook wel Laat je het weten als je iets op mijn lijstje ziet staan? Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe
Geplaatst: 25 maart 20178 j Jootje, aaawww. Wil jij dan misschien een Jack be Little van mij? Ga ik die maandag als ik weer thuis ben direct voor je zaaien!
Geplaatst: 26 maart 20178 j Auteur Balkontuinder: jack be little is leuk! Je mag ook een zaadje doen hoor, zaai ik hem zelf wel effe.m Sin Fronteras: zou ik van jou een lavas plantje mogen? Enne.....heb ook zaad van courgette long green trailing al voor je apart liggen.
Geplaatst: 3 april 20178 j Dat "Handboek natuurlijk snoeien"...ben er eigenlijk wel benieuwd naar...of het een goed of nuttig boek is, weet ik echt niet. Maar ben wel benieuwd naar wat ze ermee bedoelen en wat dat dan voor de praktijk betekent. (Wat me in de loop der jaren wel duidelijk is geworden is, dat over snoeien van allerlei planten de adviezen van allerlei deskundigen totaal verschillend, soms zelfs ronduit tegengesteld kunnen zijn....en ook dat er vooral heel veel nogal onduidelijke boeken, websites e.d. bestaan......naast een boek of zo met "aanwijzingen" is het vooral belangrijk zelf, door te doen en je gezonde verstand te gebruiken, het te leren en durven...soms met schade en schande.....gaat het steeds beter. ) In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.