vossejongl Geplaatst: 20 april 2017 Geplaatst: 20 april 2017 Zie foto, iemand een idee? Deze zaden kiemen best moeilijk van de 48 stuks zijn er nu na 2 week slechts 8 opgekomen dus ik ben blij met elke die het haalt.. De overige 7 zijn een dag tot een week jonger maar lijken tot nu toe normaal groen Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk Quote
weknow Geplaatst: 20 april 2017 Geplaatst: 20 april 2017 In ieder geval wordt het tijd om te verspenen naar diepere potten. Hoewel deze geen penwortel maakt, zoals veel bomen, is het toch een boom en redelijk sneller groeier..... Ik zie eerste paar echte bladen en een heel ondiepe zaaibak. Heeft meer wortelruimte nodig dus om zich verder te kunnen ontwikkelen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
vossejongl Geplaatst: 20 april 2017 Auteur Geplaatst: 20 april 2017 Als dat het probleem was ik heb ze gisteren in de plastic bakjes van 10 cm met potgrond gezet. Hiervoor zat die in de turf bakjes van 5 cm met stek/zaaigrond. De wortels kwamen al wel door het turf bakje heen.. Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk Quote
spike Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 kun je niet beter een takje stekken? Als je wil heb ik evtueel wel een takje voor je. mvg spike Quote
vossejongl Geplaatst: 29 april 2017 Auteur Geplaatst: 29 april 2017 Staan denk ik gewoon niet licht genoeg.Blijkt dat je dus gelijk had. Bakjes bij t raam gezet en ze doen t een stuk beter. Maar wat nu? Bij t raam heb ik maar beperkt ruimte. Een betere lamp ophangen? Die tl buizen zijn blijkbaar niet goed genoeg.. maar welke lamp dan ? Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk Quote
Bit Geplaatst: 1 mei 2017 Geplaatst: 1 mei 2017 zie de daarvoor bestaande topics. Bij Doe het zelf topics hier. Of gebruik de zoekfunctie. Zijn vele topics over. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.