John_en_maureen Geplaatst: 23 april 2017 Geplaatst: 23 april 2017 Hallo allemaal . Wij zijn John en Maureen, Wij moestuinieren al enige jaren met veel plezier. Momenteel hebben we een moestuin van ongeveer 300 m2 en een kas. We zijn erg benieuwd hoe anderen tuinieren en leren graag tips en trucs voor betere resultaten. De kas hebben we pas een jaar dus daar valt vooral nog veel te leren We zullen binnenkort enkele foto's plaatsen van onze tuin. Quote
Jeroen76 Geplaatst: 23 april 2017 Geplaatst: 23 april 2017 Van harte welkom, mooi stukje grond an 300m2 Veel plezier en ik zie graag de foto's! Gr. Jeroen Quote
petersmit Geplaatst: 23 april 2017 Geplaatst: 23 april 2017 Welkom 300m2 is zeker genoeg Succes! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Jorieke123 Geplaatst: 24 april 2017 Geplaatst: 24 april 2017 Welkom hier! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
John_en_maureen Geplaatst: 26 april 2017 Auteur Geplaatst: 26 april 2017 Hierbij een foto van onze tuin. Ik hoop dat ik hem in het juiste formaat heb geplaatst.... Quote
Spiek1985 Geplaatst: 28 april 2017 Geplaatst: 28 april 2017 Welkom! Wow! 300m2!!! en een kas. Ik heb ook een kas(je). Dit is voor mij helemaal nieuw. Ik ben er nu in begonnen met voorzaaien en ben ook op dit forum gekomen om ook daar tips over te gaan lezen. Quote Try a little harder to be a little better.
Charly Geplaatst: 28 april 2017 Geplaatst: 28 april 2017 Welkom hoor! We kijken en lezen graag mee met de updates binnenkort dan Quote wees bevriend met kleine dingen
HuubvG Geplaatst: 1 mei 2017 Geplaatst: 1 mei 2017 Welkom, mensen uit mijn geboorteplaats! Dorp van Keukenhof, bloemencorso en bollenboeren (waren mijn voorouders)! Foto's zijn nog niet helemaal gelukt. Na het uploaden moet je ze ook nog in je reactie plaatsen. Blijf oefenen, komt goed. Veel succes en plezier in de tuin en hier op het forum. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.