Stan Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Ehh lijstje vul ik nog verder in maar heb in de aanbieding(ik zag dit topic wat laat en heb op koningsdag veel verkocht en de dag erna dus tassen vol weg-gegeven): -Aardpeer de witte Hollandse-Munt-Kruipende tijm-Vrouwenmantel-Knoflook bieslook. -Zaden van:-Lavas(maggiplant)-Radijs-Rucola-Goudsbloem-Diverse soorten van bloemen tot kolen en heel veel daartussen . Dus zoek je iets geef een brul en mss heb ik het wel. Ik wil ook wel gedroogde kruiden ruilen tegen stekken/zaailingen oid. Ik heb veel laurier, chilizout, pikante kruidenmixen, rozemarijn en kruidenthee(ochtend thee recept van dit mooie forum). Ik zoek:-Fruit stekken van rode bes, aardbeien, zaailingen van meloen.-Kruiden als Melisse, marjoraan, daslook en bieslook.-Knollen als knolvenkel en knolselderij.-Poot uitjes-Bloemkool-Of doe een voorstel Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted May 3, 2017 Share Posted May 3, 2017 Melisse en daslook heb ik stekjes voor je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted May 3, 2017 Share Posted May 3, 2017 Bloemkool trouwens ook nog wel een paar Ik heb wel interesse in bonen als je hebt en courgette. Bv een gele of zo'n bolletje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spitskool Posted May 4, 2017 Share Posted May 4, 2017 En ik kan wel een stukje van mijn bieslook afscheuren. Heb je wat aan marjoraan zaadjes, of zoek je een stek? Van de zaadjes heb ik misschien nog wat liggen. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 4, 2017 Author Share Posted May 4, 2017 @Mellie ik zal wat verschillende soorten bonen mee gaan nemen en Courgette(geel) maar die is wel erg klein nog. @Spitskool zaden zijn prima. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spitskool Posted May 6, 2017 Share Posted May 6, 2017 De majoraan zaadjes zijn helaas spoorloos verdwenen in mijn verder geheel strak georganiseerde zadendoos... Maar je bieslookplantje staat al wel klaar om mee te nemen. Tot straks! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 6, 2017 Author Share Posted May 6, 2017 Ik ga nu de deur uit. tot straks. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted May 6, 2017 Share Posted May 6, 2017 (edited) Als het niet wegwaait, hangt dit voor de deur. En anders kijk je gewoon naar de nummerbordjes Tot straks allemaal! Edited May 6, 2017 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted May 6, 2017 Share Posted May 6, 2017 Veel plezier allemaal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 6, 2017 Author Share Posted May 6, 2017 Een deel van de buit Zeer blij met de bessen, bloemkool een nieuw munt soortje en alle andere plantjes. Gaat morgen mee naar de tuin gezien het morgen een werkdag is ga ik dus maar iets eerder op weg Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted May 7, 2017 Share Posted May 7, 2017 Goed bezig Stan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts