Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ruil-lijst Stan 020-dag-zaterdag-6-mei


Stan

Aanbevolen berichten

Ehh lijstje vul ik nog verder in maar heb in de aanbieding(ik zag dit topic wat laat en heb op koningsdag veel verkocht en de dag erna dus tassen vol weg-gegeven):

 

-Aardpeer de witte Hollandse

-Munt

-Kruipende tijm

-Vrouwenmantel

-Knoflook bieslook.

 

-Zaden van:

-Lavas(maggiplant)

-Radijs

-Rucola

-Goudsbloem

-Diverse soorten van bloemen tot kolen en heel veel daartussen . Dus zoek je iets geef een brul en mss heb ik het wel.

 

Ik wil ook wel gedroogde kruiden ruilen tegen stekken/zaailingen oid. Ik heb veel laurier, chilizout, pikante kruidenmixen, rozemarijn en kruidenthee(ochtend thee recept van dit mooie forum).

 

Ik zoek:

-Fruit stekken van rode bes, aardbeien, zaailingen van meloen.

-Kruiden als Melisse, marjoraan, daslook en bieslook.

-Knollen als knolvenkel en knolselderij.

-Poot uitjes

-Bloemkool

-Of doe een voorstel

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mellie ik zal wat verschillende soorten bonen mee gaan nemen en Courgette(geel) maar die is wel erg klein nog. @Spitskool zaden zijn prima.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

De majoraan zaadjes zijn helaas spoorloos verdwenen in mijn verder geheel strak georganiseerde zadendoos...

 

Maar je bieslookplantje staat al wel klaar om mee te nemen. Tot straks!

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een deel van de buit

WP2017050600282591494108003.jpg

 

Zeer blij met de bessen, bloemkool een nieuw munt soortje en alle andere plantjes. Gaat morgen mee naar de tuin gezien het morgen een werkdag is ga ik dus maar iets eerder op weg

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...