iwan500 Geplaatst: 11 mei 2017 Geplaatst: 11 mei 2017 (aangepast) ik had aardbeien in een zak uit het tuincentrum gehaalt maar van alle aarbeien is er niks gekomen niets groens zit er nog aan en ze zitten allemaal al in een pot binnen maar de tijd die ik gekozen had om ze nu al te plantenof dat ze binnen staan heeft er niks mee temaken weet ik zeker mischien dat ze later groen worden of dat ze ziek zijn? wel zag ik een kleine hoeveelheid wit spul (mogelijk schimmel) op een van de aardbeien 11 mei 2017 aangepast door Gast Quote
de deerhounder Geplaatst: 11 mei 2017 Geplaatst: 11 mei 2017 aardbeien in een zak??? ken ik niet, op mijn aardbeien staan allemaal bloemetjes en de eerste nog groene vruchtjes. Quote
speets Geplaatst: 11 mei 2017 Geplaatst: 11 mei 2017 dat ze binnen staan heeft er niks mee temakenIk weet niet hoe jij dat zo zeker weet, maar volgens mij zijn ze compleet verrot doordat je ze binnen hebt gehouden.En te lang in die zak hebt laten staan? Te nat en te warm. Volgende keer meteen buiten uitplanten. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Jorieke123 Geplaatst: 11 mei 2017 Geplaatst: 11 mei 2017 Bedoel je van die half verdroogde stronkjes/wortels in een beetje turf? Zoals de Aldi ze ook wel eens aanbied. Ik zal even een foto zoeken... Edit: zoiets: (foto van plantaardig.com) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
iwan500 Geplaatst: 11 mei 2017 Auteur Geplaatst: 11 mei 2017 Ik weet niet hoe jij dat zo zeker weet, maar volgens mij zijn ze compleet verrot doordat je ze binnen hebt gehouden.En te lang in die zak hebt laten staan? Te nat en te warm. Volgende keer meteen buiten uitplanten. Nee want ik heb het andere paar buiten staan sinds hetBegin en daar is ook niets van gekomen Quote
Bit Geplaatst: 11 mei 2017 Geplaatst: 11 mei 2017 Dan waren nou net die van jou in dat zakje niet goed meer. Té lang in de winkel gelegen bv. Quote
mkleinman Geplaatst: 11 mei 2017 Geplaatst: 11 mei 2017 Dat heb ik gehad met aardbeien van de Gamma die een paar weken geleden in de aanbieding waren. Die zijn meteen de grond in gegaan en geen een deed het. Beetje risico van het kopen van dit type planten op deze manier vrees ik. Quote Mijn volkstuinvereniging. Sinds september 2016 600m2 tuin op het complex.
harms1 Geplaatst: 16 mei 2017 Geplaatst: 16 mei 2017 Ik had aardbeien van een kweker hier uit de buurt, en die doen het geweldig! Ik mag geen reclame maken denk ik, maar ik zou mijn aardbeien eens ergens anders aanschaffen, Iwan Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.