Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal.Het is me gelukt me aan te melden.Het viel niet mee met al die vragen en testen.Nee ik ben geen criminele spam robot haha.

Ik hoop dat ik mezelf mag zijn.Ben gewoon eerlijk.Heb geen blad voor mijn mond.Het kan soms aso overkomen en dat zal het ook zijn.Mensen die dit niet waarderen vraag ik mij te negeren.Alles wat ik zeg sta ik achter en ik neem nooit iets terug.

Ik ben Leon.Bijna 43 jaar.Ben bezig te leren van alles zelf te kweken.Dit is mijn eerste jaar.Ik weet nog niks.Werken gaat niet meer lukken.Ik wil zelf mijn groenten gaan kweken.Ook wil ik dingen leren over voedingswaarden.Hoe kan ik gezond leven door zelf groenten te kweken?Ik moet het nu met €40 per week doen terwijl ik van onbezorgd €800 per week kom.

Heb door de wereld problematiek psychische problemen gekregen.Ik kan niet meer werken.Ik moet overleven dus ik moet van jullie leren zelf groenten te kweken.

Leon.

Geplaatst:

Dat klinkt heftig. Veel succes met je eerste stappen in de moestuinwereld. Ga je veel plezier van hebben, dat je dit forum gevonden hebt, gebruik ook zeker eens de zoekfunctie; héél veel is al eens langs gekomen of eerder gevraagd en veel over verteld enzo. Neemt niet weg dat je álles mag vragen en in de 'Babbeltuin' ook nog eens heerlijk off-topic kunt gaan

Over het aso- zijn, moet je lekker helemaal zelf weten wat je privé doet, bemoeit niemand zich hier mee Ga je hier de grenzen over, halen we gewoon weg hoor

Geplaatst:

Hii Leon,

Succes met je moestuintje! Heerlijk wroeten in de aarde, dan kun je de boel een beetje de boel laten. Geniet ervan en smeer je goed in met dit weer

Geplaatst:

Welkom. Laat mij dan ook eens aso en eerlijk zijn. Je moet na een punt even een spatie aantikken wanneer je een reactie aan het tikken bent. Dat leest makkelijker. Dus even niet aso eigenlijk, maar socio.

Verder denk ik maar zo: ga er mee aan de slag en zie wat gebeurt. Ik weet ook niet of je nog in de beginnende fase bent, of nog heftig aan het nadenken bent hoe je het allemaal aan zou willen pakken. Of al aan het moestuinieren geslagen bent, dat kan natuurlijk ook.

Begin bij het begin. Hier op dit forum dus. Goed gevonden.

Zoals gezegd: werken in je moestuin is heel ontspannend. Je kunt je alleen maar ergeren aan het onkruid en het enige dat je daartegen kunt doen is het onkruid te lijf te gaan. Dus je moet wel, als je uit eigen tuin wilt eten. Inmiddels vergeet je dan even je dagelijkse sores. Als het af is, heb je ook wat. Nog eetbaar ook.

Veel plezier hier op het form en thuis in je moestuin.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...