lucike Geplaatst: 28 mei 2017 Geplaatst: 28 mei 2017 Iemand die weet wat dit is?Het heeft een lange, peenvormige wortel , groeit nogal snel/goed. Quote
speets Geplaatst: 28 mei 2017 Geplaatst: 28 mei 2017 Geen onkruid hoor! Aan die peenvormige wortels komen aardappels En hiervoor is een apart draadje: identificatie-wat-voor-plant-struik-boom-is-dit-t5695.html Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
lucike Geplaatst: 28 mei 2017 Auteur Geplaatst: 28 mei 2017 Geen onkruid hoor! Aan die peenvormige wortels komen aardappels En hiervoor is een apart draadje: identificatie-wat-voor-plant-struik-boom-is-dit-t5695.html Ik dacht het nog! Maar ik had er nog staan (aardappels) en die zagen er iets anders uit! Dus ik dacht dat dit toch wel onkruid moest zijn! haha Hoe komt het eigenlijk dat deze er zo groeien? Ik heb er geen pootgoed gezet en er lagen geen aardappelschillen of iets dergelijks? Quote
lucike Geplaatst: 28 mei 2017 Auteur Geplaatst: 28 mei 2017 Teelt van vorig jaar ? Neen, maar heb wel wat compost eronder gedaan (van mijn composthoop) en daar hebben wel schillen van aardappels in gelegen. Al vind ik het raar dat ik geen schillen zie aan het uiteinde van de wortels! Blijf het raar vinden, die planten moeten toch ergens uit gegroeid zijn? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.