Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, ik ben helemaal nieuw hier, maar ik hoop dat jullie een antwoord op mijn vraag hebben.

Heb in mei 4 kleine plantjes bij een bouwmarkt gekocht, en ze groeien als kool

Maar het wordt geen kool, maar meer een flinke stam met grote bladeren. Er moet toch op gegeven moment een kool in het midden komen?

100_0258.jpg

de bovenkant

100_0259.jpg

100_0260.jpg

Doe ik iets fout?

Geplaatst:

Hé, ik dacht dat mijn post naar boven was geschopt. Ik heb zo'n post een maandje terug geplaatst. En ik kreeg als reactie dat het heus wel goed zou komen. En zie daar: de kropjes zijn zich aan het vormen. Dus geduld....

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

o wat grappig, dit is de eerste keer dat ik rode kool heb, en visite stelden allemaal deze vraag, dus begon ik het voor mezelf ook al af te vragen.

Hé, ik dacht dat mijn post naar boven was geschopt. Ik heb zo'n post een maandje terug geplaatst. En ik kreeg als reactie dat het heus wel goed zou komen. En zie daar: de kropjes zijn zich aan het vormen. Dus geduld....

Ik had toch eerst gezocht op het forum op rode kool, maar kon alleen iets over larven vinden.. Maar gelukkig... ik zal nog even geduld hebben. Bedankt..

Maar als er zo'n grote kool vormt, kan dat stammetje dat dan wel dragen?

Geplaatst:

De stam kan wat hebben hoor, heb nog nooit een geknakte gehad, soms hangen ze aleens scheef, precies of ze zat zijn.

Bij mij zijn ze bijna oogstbaar, denk volgende week de eerste te verorberen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...