Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik doe jullie allemaal volgende week even een pb met mijn rekening nummer...en dan per pakket het bedrag dat je mag overmaken...een soort dubbele controle dus

Tegen die tijd weet ik ook of de rose de Lautrec binnen is....die schiet ik wel even voor omdat ik die waarschijnlijk komend weekend ga ophalen...is dat Okee met jullie?

Geplaatst:

Hoi sorry helemaal vergeten, ik kan alleen niet zeggen of ik bij de moestuin dag kan zijn. Wat als ik wel bestel maar er niet ben?

Onkruidmanager 1.0

Geplaatst:

Bericht gekregen dat de knoflook " Rose de Lautrec" binnen is gekomen, dus wij halen die zaterdag op

Ik maak dan volgende week even een totaal plaatje per persoon en doe iedereen even een pb met het te verrekenen bedrag. Dus die van de bestelling van de knoflook bij Kees... plus het bedrag van de bollen van Rose de Lautrec..

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Nee niets gemist.....ik denk volgende week even.....

Heb nog geen tijd gehad om even rustig daarvoor te gaan zitten....

Weest gerust....komt goed

Geplaatst:

Hallo, ik heb interesse in de moestuin forumdag. Ik ben net nieuw op het forum en las er net iets over. Waar wordt het gehouden en als het in de buurt is ( woon in Hengelo ov) , dan heb ik interesse. Wil ook graag knoflook kopen, maar ben me nog in het verdiepen in de soorten.

Geplaatst:

Claudy,

De bestelling van knoflook is inmiddels al geplaatst en ik hoef deze volgende week alleen nog maar op te halen en te betalen, dus voor bestellen ben je wat te laat.

Mocht je toch naar de MTFD komen, raad ik je aan om een ruilijstje te maken en daarin te vragen of er iemand misschien wat teentjes knoflook over heeft die hij of zij wil ruilen. Dan moetje even kijken in het topic "moestuinforumdag" daar staat waar het is en hoe je je kunt aanmelden en daar staan ook de verschillende ruillijstjes van een ieder die naar de MTFD komt in...

Knoflook dient eigenlijk al in oktober in de grond gestopt te worden, dus ik zou als ik jou was snel zijn met verdiepen in de soortjes en het bestellen. "Leven van het land" heeft een goede site met veel soortjes, maar de kans is nu groot dat de meeste soorten uitverkocht zijn

Alvast veel leesplezier en misschien tot de MTFD in oktober bij Jorieke en Joep

Geplaatst:

Mensen...sorry ik schiet het toch nog even voor......zaterdag halen we de knofjes op

ik heb nu vakantie en kan volgende week even in alle rust ervoor gaan zitten. Had al de bedragen voor een ieder op papier gezet, als ik dat terug kan vinden maar heb nog geen tijd kunnen vinden om iedereen even via pb te mailen.

Ik Mocht van mijn baas beslist geen werkmail lezen in mijn vakantie......dus doen we dat dan ook maar niet owww wat erg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...