Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Knoflook bestellen.


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Prima Cupcake! Rose de Lautrec kan je even bij Ciska bestellen. Of ze leest het hier maar ik hou de bestelling van de Rose de L. niet bij . Wat de soorten betreft, op de vorige bladzijde heeft Nasuada een beschrijving gezet, daar kun je het beste kijken welke soort je neemt.

 

 

Jet:

2 Oosterdel

2 Krasnador Red

2 Morado

2 Flavor

2 Rosewood

1 Red Rezan

 

Ciska:

5 Morado

5 Flavor

 

Wortel:

5 Morado

 

Nasuada:

2x Inchellium Red

2x Oosterdel

2x Flavor

2x Purple Glazar

2x Rosewood

2x Purple haze

2x Krasnoda- red

2x Morado

 

Koolrabi:

2 Flavor

2 Morado

 

Cupcakeje:

RobN:

 

Sorry jet ! Ik had helemaal niet door dat de bestelling bij twee verschillende personen was ! zoveel leuke knoflookjes ! Kan jij voor mij dan

2x purple glAzier

1x oosterdel

1x rosewood meenemen?

En betalen wij bij jou contant op de mtfd ? Of via de bank? Laat maar even weren hoeveel je krijgt en op welke manier dan regel ik dat . Nu al helemaal benieuwd naar al die soorten knoflook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ciska haalt alles op, maar ik "regel" de bestelling bij Eemlook. Omdat die geen Rose de L. hebben haalt Ciska die ergens anders.

Je kunt het hier aan Ciska laten weten of haar een pb sturen.

Ik zet je bestelling erbij, tezijnertijd weten we wat het kost en kunnen we het tevoren aan Ciska overmaken.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is handig. Misschien krijgen we ook wel groepskorting dan.

 

Jet:

2x Oosterdel

2x Krasnador Red

2x Morado

2x Flavor

2x Rosewood

1x Red Rezan

 

Ciska:

5x Morado

5x Flavor

 

Wortel:

5x Morado

 

Nasuada:

2x Inchellium Red

2x Oosterdel

2x Flavor

2x Purple Glazar

2x Rosewood

2x Purple haze

2x Krasnoda- red

2x Morado

 

Koolrabi:

2x Flavor

2x Morado

 

Cupcakeje:

2x Purple glAzier

1x Oosterdel

1x Rosewood

 

Balkontuinder:

3x Music

2x Morado

2x Flavor

 

RobN:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop wat achter met lezen en mijn lijstje voor 15 oktober heb ik nog ook niet klaar...

 

Mocht het nodig zijn voor de knoflookliefhebbers uit het zuiden dan kan ik op 3 september bij het Knoflookfeest in Tilburg knoflook ophalen. Dat is vlakbij mijn huis.

 

Ik heb trouwens afgelopen maandag de Rose Lautrec gezien bij de Bloem&Tuin beurs en in plaats daarvan een streng gerookte knoflook gehaald. De hele keuken ruikt naar bbq knoflook.

 

Is de bestelling al rond? Anders zou ik ook nog willen aansluiten voor 10 bollen in een mix van de favoriete soorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wordt dit de uiteindelijke bestelling..ik ga het nog even per soort optellen later.

 

Jet:

2x Oosterdel

2x Krasnador Red

2x Morado

2x Flavor

2x Rosewood

1x Red Rezan

 

Ciska:

5x Morado

5x Flavor

 

Wortel:

5x Morado

 

Nasuada:

2x Inchellium Red

2x Oosterdel

2x Flavor

2x Purple Glazar

2x Rosewood

2x Purple haze

2x Krasnoda- red

2x Morado

 

Koolrabi:

2x Flavor

2x Morado

 

Cupcakeje:

2x Purple glAzier

1x Oosterdel

1x Rosewood

 

Balkontuinder:

3x Music

2x Morado

2x Flavor

 

Nat74:

1xInchellium Red

1xPurple Glazar

1xRosewood

1xPurple haze

1xMorado

1xWonha

1x Siberian

1x Pennsylvanian Dutch

1x olifantenknoflook

1x Ophio

 

.mijn vakantie start de 15 september om 15.30 dussssss

Wij kunnen de knoflook wel ophalen in Wolfheze op de oogstfairrrrr.

 

Zegt Ciska..dat gaat door Cis? Dan ga ik namelijk bestellen. RobN, van jou niks meer gehoord dus ik bestel niet voor jou, sorry.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor gaat door.....er houd namelijk al iemand rekening met de koffie en ik heb inmiddels een boodschappentas vol die richting hetzelfde adres moet, dus......we moeten nu wel

 

Dus Jet bestel maar hoor....

 

@Nat74 je kunt nog twee bollen "Rose de Lautrec" bestellen hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Dus voor mij om op te halen uit groningsland....

Koolrabi: 2 bollen rose de lautrec

Ciska: 10 bollen rose de lautrec

Wortel: 10 bollen rose de lautrec.

Nasuada: 2 bollen rose de lautrec

Appelvrouw: 2 bollen rose de lautrec

Cupcakeje: 2 bollen rose de Lautrec

Nat74: 2 bollen rose de Lautrec

 

 

Is dit de uiteindelijke lijst? Willen jullie even kijken? Want dan kan ik contact opnemen met die persoon en ze gaan ophalen. Ik hoop ze volgende week zaterdag op te kunnen halen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gemaild aan Kees Knoflook en hier zijn antwoord..zo ziet iedereen wat hij Ciska moet betalen...

 

Op 6 augustus 2017 om 21:18 schreef Jet:

 

Hallo Kees..

Ondertussen hebben enkele mensen een bestelling bij mij gedaan en heeft een van onze bestellers genaamd Ciska zich opgegeven als ophaler en betaler van de knoflook op de oogstfair in Wolfsheze. Ik geef je hier de lijst ..ik heb het staan per persoon, maar als je liever wilt dat ik uitreken hoeveel we nodig hebben per soort dat zal ik dat nog doorgeven ( persoonlijk lijkt het me voor ons handig als je het p.p. in een zakje stopt maar jullie vinden dat misschien vervelend gedoe...;o))

 

Ik zag ook dat iemand olifantenknofllook op haar lijstje had, maar dacht dat jullie dat niet zouden hebben.

Alles bij elkaar 67 bollen of 66 als het zonder die olifant is.. Kun je ons vertellen wat het zou kosten of gaat dat per gewicht of per soort?

 

Antwoord:

Hoi,

 

We willen het voor jullie best per persoon per ras met naam in een zakje doen en dit in een tasje doen. De bollen zijn 1 euro per stuk en de olifantsknoflook is 4 euro.

We zien Ciska wel op de markt verschijnen.

 

Groetjes,

Kees

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jet.....

Als je de post van Nathalie bedoelt? Die krijgt van mij al Olifantenknoflook. Nasuada is dus al voorzien....

Ik had een heleboel over en De thuiskok vind er niet veel aan, dus kon ze van mij flink wat tenen scoren

 

Enne.....handig dat Kees weet hoe ik heet... zal ik een T-shirt maken met mijn naam erop? Ben ik van verre te herkennen

 

Zakjes per persoon.....is helemaal prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al besteld Nat74, zullen we het zo laten? Ciska inderdaad aardig dat ze dat zo willen doen. Je krijgt dus van iedereen 1 euro per bol plus de 4 van de olifant. Zullen we het geld al tevoren aan je overmaken? Hoef je het niet voor te schieten.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...