angela Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 (edited) Locatie: bij Jorieke en Joep thuis in Zelhem.Routebeschrijving Uitleg: Welkom Iedereen is welkom, om gezellig te komen kletsen, ruilen en eten! Het maakt niet uit hoelang je deel uitmaakt van het forum of hoe actief je bent, hoeveel je te ruilen hebt, hoe groot je tuin is, etc.Partners en kinderen zijn ook welkom geef wel even door met hoeveel personen je komt. Mocht je onverwacht niet kunnen komen meld je dan ook even af a.u.b.? Dit vooral ook zodat we rekening kunnen houden met de hoeveelheid eten en drinken. Vergeet niet om aan te geven wat je te eten of te drinken meeneemt, dat kan in dit topic. Niet via PB! Ruillijstjes van verschillende personen zijn ook te vinden hier in het onderwerp Moestuinforumdag. 1. Jorieke + Joep2. Angela3. Charly4. Ciska + 15. Wortel + 16. Appelvrouw + 17. Nasuada8.Balkontuinder9. Goldfish10. Cupcakeje11. Reina12. Gwen13. Koolrabi14. Bit15. Stan16. Nat7417. Dennis78d18. Kenbeimer + 1 19. Henkg20. Kibas +1 (ovb)21. Claudy 22. AnnemiekHorst23. Anna3 +124. Jenneke + 125. Pompedomp26. Edited January 16, 2018 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted June 29, 2017 Author Share Posted June 29, 2017 Omdat er al ruilijstjes komen ook maar vast een aanmeld topic Ik pas de linken nog aan maar ben nog even thuis aan de poets. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Ik ben erbij. Misschien met een vriend of vriendin. Maar anders solo. Ik neem deze keer echt: bananenbrood mee. Gluten en lactose veilig. En lekker. Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted June 29, 2017 Author Share Posted June 29, 2017 Ik schrijf het op het wie brengt wat mee topic komt straks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Wij zijn ook weer van de partij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Jippie !! Een datum dat wij kunnen. Neem mijn man weer mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Jet en Lie Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted June 29, 2017 Share Posted June 29, 2017 Ook ik sluit me weer graag aan. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
balkontuinder Posted June 30, 2017 Share Posted June 30, 2017 Ik kom ook! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted June 30, 2017 Share Posted June 30, 2017 Me too! Nu nog ruil dingen bij elkaar snuffelen... heb in elk geval 11 liter potten. Mijn dank aan de dames die tactisch hebben gestemd in mijn belang! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted July 5, 2017 Share Posted July 5, 2017 Yes het is in oktober ! Ik ben van de partij ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reina Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Ik kom ook weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwen Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Ha, Wat leuk!! Als ik weer met Goldfish mee mag rijden dan kom ik graag ook! En hopelijk in betere conditie dan de vorige editie. Wat ik te ruilen heb of mee ga nemen heb ik echt geen idee van. Eerst maar kijken hoe het in mijn tuin en huis qua verbouwingen gaat. De spullen die ik van de tafel 'overig' heb meegenomen doen het ongelooflijk goed! Als ik wel dingen te ruilen ga hebben dan zet ik het vanzelf op dit forum neer. Gwen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted July 17, 2017 Share Posted July 17, 2017 Ik doe ook weer mee. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted July 17, 2017 Author Share Posted July 17, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Als het niet betert met mijn hoofd dan zal ik niet kunnen komen. Jammer maar helaas. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 We wachten af Willy! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Je kunt mij er bij plaatsen in het lijstje van mensen die denken te komen. Verder doe ik voorlopig helemaal niks aan lijstjes. over een week of 6 es gaan kijken .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Ook deze is van het plannetje weer aanwezig te gaan zijn. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Leuk Stan, long time no see Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwen Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Ha, Even een praktisch vraagje. Zijn honden welkom? Gwen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted July 23, 2017 Author Share Posted July 23, 2017 Als ze overweg kunnen met andere honden wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 En ze geen kippen lastig vallen door het hek heen. Op het erf kunnen ze het beste aangelijnd zijn zodat ze niemand omver lopen of op de tafel met eten springen zoals onze Beagle graag zou doen Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwen Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Ha, Qua sociaal gedrag, manieren en met dieren om kunnen gaan zit het meer dan goed. Is ondanks zijn leeftijd al een heel fijn dier. Als hij er al is (komt uit Bulgarije) en hij mag mee met de auto dan komt hij mee . Meteen een goede leersituatie om te wennen aan wat het leven te bieden heeft. Schuin achter hem ligt een kat te slapen. Daar kan hij zelfs prima mee. Over drie maanden is hij weer een stuk gegroeid. Hij is nu om en nabij 3 maanden oud. Gwen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nat74 Posted July 26, 2017 Share Posted July 26, 2017 Ik kom de 15e ook! Ik heb nog geen ruillijstje maar dat komt nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts