Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

aanmeldtopic MTFD zondag 15 oktober 2017

angela

Recommended Posts

Locatie: bij Jorieke en Joep thuis in Zelhem.Routebeschrijving

Uitleg: Welkom

Iedereen is welkom, om gezellig te komen kletsen, ruilen en eten! Het maakt niet uit hoelang je deel uitmaakt van het forum of hoe actief je bent, hoeveel je te ruilen hebt, hoe groot je tuin is, etc.

Partners en kinderen zijn ook welkom geef wel even door met hoeveel personen je komt.

Mocht je onverwacht niet kunnen komen meld je dan ook even af a.u.b.? Dit vooral ook zodat we rekening kunnen houden met de hoeveelheid eten en drinken.

Vergeet niet om aan te geven wat je te eten of te drinken meeneemt, dat kan in dit topic. Niet via PB!

Ruillijstjes van verschillende personen zijn ook te vinden hier in het onderwerp Moestuinforumdag.

1. Jorieke + Joep

2. Angela

3. Charly

4. Ciska + 1

5. Wortel + 1

6. Appelvrouw + 1

7. Nasuada

8.Balkontuinder

9. Goldfish

10. Cupcakeje

11. Reina

12. Gwen

13. Koolrabi

14. Bit

15. Stan

16. Nat74

17. Dennis78d

18. Kenbeimer + 1

19. Henkg

20. Kibas +1 (ovb)

21. Claudy

22. AnnemiekHorst

23. Anna3 +1

24. Jenneke + 1

25. Pompedomp

26.

Edited by Guest

• 2 weeks later...

Ha,

Wat leuk!!

Als ik weer met Goldfish mee mag rijden dan kom ik graag ook! En hopelijk in betere conditie dan de vorige editie.

Wat ik te ruilen heb of mee ga nemen heb ik echt geen idee van. Eerst maar kijken hoe het in mijn tuin en huis qua verbouwingen gaat. De spullen die ik van de tafel 'overig' heb meegenomen doen het ongelooflijk goed!

Als ik wel dingen te ruilen ga hebben dan zet ik het vanzelf op dit forum neer.

Gwen

Je kunt mij er bij plaatsen in het lijstje van mensen die denken te komen. Verder doe ik voorlopig helemaal niks aan lijstjes. over een week of 6 es gaan kijken ....

Ha,

Qua sociaal gedrag, manieren en met dieren om kunnen gaan zit het meer dan goed. Is ondanks zijn leeftijd al een heel fijn dier. Als hij er al is (komt uit Bulgarije) en hij mag mee met de auto dan komt hij mee . Meteen een goede leersituatie om te wennen aan wat het leven te bieden heeft.

Thor-23-juli-2017-162291500864670.jpg

Schuin achter hem ligt een kat te slapen. Daar kan hij zelfs prima mee. Over drie maanden is hij weer een stuk gegroeid. Hij is nu om en nabij 3 maanden oud.

Gwen