wouttie75 Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 ikke ikke, Wouttie, zal Borsalino een PM sturen People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
geedee Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Wie is er na Rommert? Of volgen we het lijstje van het 1e bericht?
Borsalino Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 (aangepast) Alles is verpakt, afmetingen pakje is 265 X 200 X 125 gewicht is 2,050 kg. Goekoopste is met TNT, dus met online tracking, wordt dus aangeboden (max 3 maal) kan dus niet in brievenbus. Andere optie, ik kap alle zaad los in een grote envelop, hussel alles lekker door elkaar en hopla, wie zoekt die vindt 4 november 2011 aangepast door Gast
Dennis29 Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Ik verheug me erop als ik weer aan de beurt ben
Borsalino Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Voor diegenen die vanuit Nederland binnen Nederland verzenden.Bij http://www.kiala.nl 4€ voor max 15 kg. Vanuit België binnen België.Bijhttp://www.kiala.be 4€ voor max 15 kg. Wel geen thuisbezorging, werkt met inlever & afhaalpunten.Maar net dat kan een voordeel zijn buiten de prijs, en er kan tot max 15 kg in de Box
Jooze Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 4 kg, dan kan je ook pootgoed meenemen. Mn in maart april wel leuk, of nu dus;-) Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Borsalino Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 4 kg, dan kan je ook pootgoed meenemen. Mn in maart april wel leuk, of nu dus;-) 4 Euro voor een max gewicht van maar liefst 15 kilo!
Jooze Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Haha sorry verkeerd nummertje, maar mijn verhaal blijft opgaan. Pootgoed toevoegen Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Borsalino Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 ikke ikke, Wouttie, zal Borsalino een PM sturen Nog geen adres per PM gehad!
wouttie75 Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Hij is er als het goed is People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Borsalino Geplaatst: 5 november 2011 Geplaatst: 5 november 2011 Wouttie, pakje is vanmorgen verstuurd. Zal Track&Trace link en volgnummer per PM geven. Binnengedaan bij Kialapunt, TNT verstuurd naar Nederland en PostNL bezorgd bij U.
Helly Geplaatst: 8 november 2011 Geplaatst: 8 november 2011 Andere optie, ik kap alle zaad los in een grote envelop, hussel alles lekker door elkaar en hopla, wie zoekt die vindt Dat wordt dan een Russian Roulette Good things come in small packages
wouttie75 Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 Ik heb net een pakje binnengekregen van de zaden piet, ik denk van Borsalino helemaal geweldig, wat een boel zaden. Is het pakket van Rommert ook al onderweg ? dan kan ik na of in het weekend alles op de bus doen. Alvast bedankt Borsalino ! Wout People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Borsalino Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 Veel plezier ermee, zekers het uitpakken. Ps. Ik had niet meer plakband Pps. Zoals de reklame van de MM's, je had geen kleinere kom zeker?
Koert Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 Ik ken je natuurlijk alleen van je berichten, maar jouw zo inschattend, zie ik het me helemaal voor me! Volgens mij heb jij gewoon met dikke smile op je smoel er drie dikke rollen plakband om zitten rollen en dan ook nog eerst een zak zaadjes er los aan toegevoegd voor het special-effect bij het openrukken van het pakje! Even a broken clock is right twice a day
Borsalino Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 Ik ken je natuurlijk alleen van je berichten, maar jouw zo inschattend, zie ik het me helemaal voor me! Volgens mij heb jij gewoon met dikke smile op je smoel er drie dikke rollen plakband om zitten rollen en dan ook nog eerst een zak zaadjes er los aan toegevoegd voor het special-effect bij het openrukken van het pakje! Ten eerste vergeet je die vette scheet net op tijd erin voor deze dicht te plakken Mijn vrouw zei nog "sc**** in de doos" maar dat kreeg ik er echt niet meer in Was wel eerlijk van plan alle zaad erin los te kappen in de doos. Heb maar voor special effects gezorgd, heb de inhoud van de zakjes onderling verwisseld
wouttie75 Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 en bedankt he..... ik heb werkelijk met een keukenmes de doos opengemaakt...... wel een aparte turflucht inderdaad ik dacht dat dat van die kweekpotjes kwam..... People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
geedee Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 Heb maar voor special effects gezorgd, heb de inhoud van de zakjes onderling verwisseld
wouttie75 Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 dit leek al geen sla zaad ?! toch het een en ander verwisseld People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Borsalino Geplaatst: 10 november 2011 Geplaatst: 10 november 2011 dit leek al geen sla zaad ?! toch het een en ander verwisseld Ha nee dat is erwtenzaad
Koert Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Even a broken clock is right twice a day
greetje11 Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Dus er staat me nog iets te wachten.
appelvrouw Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Jammer dat ik net geweest ben... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Borsalino Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Het spreekwoord zegt "Het leven is aan de rapsten"Maar in dit geval aan de traagsten
Aanbevolen berichten