Ga naar inhoud

De zaden-carrousel 1e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Alles is verpakt, afmetingen pakje is 265 X 200 X 125 gewicht is 2,050 kg.

Goekoopste is met TNT, dus met online tracking, wordt dus aangeboden (max 3 maal) kan dus niet in brievenbus.

Andere optie, ik kap alle zaad los in een grote envelop, hussel alles lekker door elkaar en hopla, wie zoekt die vindt

aangepast door Gast
Geplaatst:

Voor diegenen die vanuit Nederland binnen Nederland verzenden.

Bij http://www.kiala.nl 4€ voor max 15 kg.

Vanuit België binnen België.

Bijhttp://www.kiala.be 4€ voor max 15 kg.

Wel geen thuisbezorging, werkt met inlever & afhaalpunten.

Maar net dat kan een voordeel zijn buiten de prijs, en er kan tot max 15 kg in de Box

Geplaatst:

Wouttie, pakje is vanmorgen verstuurd.

Zal Track&Trace link en volgnummer per PM geven.

Binnengedaan bij Kialapunt, TNT verstuurd naar Nederland en PostNL bezorgd bij U.

Geplaatst:
Andere optie, ik kap alle zaad los in een grote envelop, hussel alles lekker door elkaar en hopla, wie zoekt die vindt

Dat wordt dan een Russian Roulette

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik heb net een pakje binnengekregen van de zaden piet, ik denk van Borsalino helemaal geweldig, wat een boel zaden. Is het pakket van Rommert ook al onderweg ? dan kan ik na of in het weekend alles op de bus doen.

Alvast bedankt Borsalino !

Wout

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Ik ken je natuurlijk alleen van je berichten, maar jouw zo inschattend, zie ik het me helemaal voor me! Volgens mij heb jij gewoon met dikke smile op je smoel er drie dikke rollen plakband om zitten rollen en dan ook nog eerst een zak zaadjes er los aan toegevoegd voor het special-effect bij het openrukken van het pakje!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:
Ik ken je natuurlijk alleen van je berichten, maar jouw zo inschattend, zie ik het me helemaal voor me! Volgens mij heb jij gewoon met dikke smile op je smoel er drie dikke rollen plakband om zitten rollen en dan ook nog eerst een zak zaadjes er los aan toegevoegd voor het special-effect bij het openrukken van het pakje!

Ten eerste vergeet je die vette scheet net op tijd erin voor deze dicht te plakken

Mijn vrouw zei nog "sc**** in de doos" maar dat kreeg ik er echt niet meer in

Was wel eerlijk van plan alle zaad erin los te kappen in de doos.

Heb maar voor special effects gezorgd, heb de inhoud van de zakjes onderling verwisseld

Geplaatst:

en bedankt he..... ik heb werkelijk met een keukenmes de doos opengemaakt...... wel een aparte turflucht inderdaad ik dacht dat dat van die kweekpotjes kwam.....

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...