Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

De zaden-carrousel 1e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)


Lisa

Aanbevolen berichten

Ik kan toevallig verklappen dat we over een paar maandjes weer gratis fruitbomen gaan weggeven, net zoals vorig jaar. Dus dat vind ik goed genoeg

Met een wedstrijd

Sjimmy ben je er klaar voor??

 

Ik lees het nu pas,ma ben er klaar voor.

 

Koert jij stuurt we wel een pb he als we gaan we beginnen? Koert zeg dan:uhm,neen.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is binnen hoor, wat een geweldige snuffeldoos. Een leuke chaos van allemaal...met ieders goedkeuring zal ik proberen wat organisatie in de diverse zaden te brengen. Er zitten nu diverse zakjes in die door een aantal mensen geopend en gesloten is dus de plakbandjes dichten niet overal even goed meer af. Ik zal een groot deel in gripzakjes doen en zoveel mogelijk info overnemen inclusief herkomst indien bekend !?

 

Is de indeling

 

Bladgewassen, vruchtgewassen, koolgewassen, kruiden, bloemen, peulgewassen, wortelgewassen.

 

goed ?

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een leuke chaos van allemaal...met ieders goedkeuring zal ik proberen wat organisatie in de diverse zaden te brengen. Er zitten nu diverse zakjes in die door een aantal mensen geopend en gesloten is dus de plakbandjes dichten niet overal even goed meer af.

 

Strak plan! Ik had zelf al wat zakjes uit de doos met extra plakband dichtgemaakt omdat er wat open zakjes bij zaten waaruit de zaadjes los eruit vielen. Wat organisatie in de doos kan zeker geen kwaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 'regels' (genoemd op pagina 2) staan nu ook in het eerste bericht

 

Lucv, Is er een mogelijkheid om dat eerste bericht als "kop" (net zoals bij excel bv) steeds als laatste te laten weergeven? Nieuwe mensen beginnen niet direct bij page 47 met lezen....dan zijn regels meteen duidelijk voor nieuwe leden....ik besef wel dat de gaande discussie steeds een stukje scrollen vereist.

 

Of wordt dit topic sowieso opgeschoond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geedee, het is helaas niet mogelijk om het eerste bericht onder elke pagina van dit topic te zetten. Als men mee wil doen is de minste vereiste toch wel dat men de moeite neemt om het eerste bericht een keer te lezen lijkt me

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt dat Luc hardstikke gelijk heeft, kleine moeite om er wat van het topic te lezen en is niet zo dat het in het topic er 1 keer over gaat maar best veel keren staat het er geschreven.

Maarja geldt natuurlijk voor heel veel vragen dat antwoorden eigenlijk wel op forum te vinden zijn, dat hou je toch.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...