Portugeesje Posted July 18, 2017 Share Posted July 18, 2017 Ik heb een aantal tomatenplanten staan in de volle grond, maar een paar daarvan hangt de top slap. Hoe kan dit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonvb Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Zonder foto is dit moeilijk. Misschien gewoon water te kort met de warmte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Water geven. Toevallig had een van de tomatenplanten dit gisteren ook bij mij, ondanks dat ik dagelijks water geef. Even wat extra water gegeven en binnen een kwartier zag de plant er alweer een stuk beter uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portugeesje Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 De tomatenplanten krijgen naar mijn mening genoeg water. De andere planten staan er goed bij. De tomatenplanten bij wie de kop hangen zijn ook niet zo stevig als de andere tomatenplanten. Ze beginnen wel al bloemen te krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn1ap Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Teveel vreetschade van ritnaalden misschien? Heb er ook veel last van, maar ik hoef niet water te geven gelukkig (nog geen water gegeven dit jaar) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted July 23, 2017 Share Posted July 23, 2017 Zonder op z'n minst wat foto's wordt dit echt een hoop gokken. Of ze op Aruba ook die ritnaalden hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Wortelaantastingen zoals bijvoorbeeld fusarium kunnen ook een oorzaak van het probleem zijn. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn1ap Posted July 24, 2017 Share Posted July 24, 2017 Zonder op z'n minst wat foto's wordt dit echt een hoop gokken. Of ze op Aruba ook die ritnaalden hebben Anders vast wel een ander wortelknagertje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts