Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Awww. Wat jammer! Hoe lang had ze bij Leo gelopen?

Nou vanaf half januari mag ie het opnieuw proberen dus. Es kijken of het dan beter gaat. Laat je dan allebei de dames tegelijk bij hem? Of om en om?

En ja, raar die kale piri. Is dat al wat beter?

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Het spande erom, maar had ze niet zo lang bij elkaar toen ik hem kon verhuren. Naja in januari weer een poging.

Over 2 weekjes komt hij weer terug. Weet nog niet of ik beide dames tegelijk bij Leo zet. Op zich wel gezellig voor de dames, anders staat er een alleen, maar vind de biggetjes verdeeld hebben ook wel erg leuk dus daar ga ik nog even over nadenken, ik heb nog even.

IMG-20200101-WA000495561577908472.jpeg

Vandaag met de dames gewandeld, en wat ging dat goedddd, beetje lang filmpje maar te leuk om niet te delen.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Hmmm ik zie toch een buikje wat lijkt op een beginnend biggenbuikje bij coco.

Toch weer even de agenda ingedoken.

Ik had op kerst biggen gehoopt en ging er daarna vanuit dat er " niks " in zat.

Leo is terug en al pratend realiseerde ik mij dat Leo 8 november weg is gegaan.

Dus stel dat coco op de laatste dag drachtig is geworden dan kunnen er nog biggen inzitten tot eind febr begin maart. Tzal toch niet.....

Leo is terug, arme kerel heeft op 1,5 hectare grond gelopen en heeft zijn hapjes van ons wel gemist.

Ik vind hem te mager dus snel maar even beetje spek op de botjes.

2020011909520351301579629632.jpg2020011909531685511579629631.jpg2020011909532473091579629630.jpg

Geplaatst:

Jeeeeetje Nas! Wat ziet Leo eruit joh.

Zo ieletjes en mager. (voor zijn doen dan he )

Voelt ie zicht wel goed verder? Misschien ook eventjes ontwormen?

Nou moe, schrik d'r van!

Coco heeft wel een verdacht bollinkje toch inderdaad hoor.

Ik zou de kans op kleine stopcontactjes nog niet afschrijven!

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Inmiddels heb ik Coco op de kraamkamer en weet ik het zeker......Daar zitten biggetjes in.....

Dagelijks als ik thuis van werk kom maken wij een wandelingetje door de tuin, zo'n stal is ook maar niks.

En vandaag zucht ,Piet en sjokt ze wat en.......yes melk uit de tietjes.

Alles weer even mooi fris gemaakt en de camera opgehangen. Ondertussen heeft ze mooi nestje gemaakt denk dat de knorretjes er binnenkort wel zijn.Screenshot20200212-200615WhatsApp46891581543762.jpgIMG-20200212-WA004324431581543778.jpgScreenshot20200212-223502E-View719251581543801.jpg

Geplaatst:

Niets zo fijn als het forum openen en meteen een dikke varkensfloefel in je gezicht.

Zo benieuwd wat het gaat worden!

Heeft ze trouwens nog steeds een kale piri? Weird shit!

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Deze dame was gereserveerd maar heeft een hardnekkig ontstoken pootje.

Een antibiotica kuur en inmiddels 5 spuiten om de 48 uur verder heeft nog geen duidelijk effect. 

Heb besloten om haar zelf te houden ondanks dat de nieuwe eigenaar haar met behandelplan en al wilde nemen, ze bood zelfs aan om de dierenarts kosten te betalen.

Lief maar ik hou haar zelf.

De laatste 2 biggen vertrekken aankomende vrijdag. 

Dan gaan wij Chanel weer koppelen aan coco.

Het is nog de vraag of chanelndrachtig is, zou nog tot eind mei kunnen.

20200417_185544.jpg

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Ja he, daarom ook steeds de twijfel of  ze biggen had of dat ze gewoon echt te dik is.

Ze is bijna een keer zo dik als haar zus coco terwijl coco toch echt de baas is en als eerste eet.

Kreeg haar al van Charly met een maatje meer maar nu is ze wel echt topzwaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...