greenchitect Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Ooit ergens gelezen, helaas kan ik het niet meer terug halen.Bestaan er hosta's die vooral geuren met hun bladeren ipv met bloemen?Zoja, graag meer info (naam, details van de plant of algemene info) dan kan ik ze in huis (tuin) halen ^^ Cheers Quote
Erny Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Nou... wij hebben toevallig op ons complex een "Hostaman". Deze man verzamelt Hosta's... heeft meer dan honderd soorten. Als ik er aan denk wil ik hem wel eens vragen naar geurende Hostabladeren. Quote
greenchitect Geplaatst: 30 juli 2017 Auteur Geplaatst: 30 juli 2017 Dat zou ik heel erg waarderen Erny Alvast bedankt voor de moeite! Quote
Bit Geplaatst: 31 juli 2017 Geplaatst: 31 juli 2017 Nee, die bestaan bij mijn weten niet. Dus zonet maar even gevraagd aan 1 van de kenners op het gebied van Hosta's ( Gerrie Veenstra ). Nee, die zijn er niet. Quote
harms1 Geplaatst: 31 juli 2017 Geplaatst: 31 juli 2017 De bladeren worden toch opgegeten door de slakken dus...Heb je meer aan de bloemen! Quote
greenchitect Geplaatst: 31 juli 2017 Auteur Geplaatst: 31 juli 2017 Ah jammer, dank je wel bit. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.