Geplaatst: 26 september 20187 j Ja was heel leuk en beide salon tafeltjes moest en er aan te pas komen en toen paste het nog maar net alle zaadjes zijn verdeeld in stapeltjes met een naambriefjr erbij. Dus de doos met zakjes staat klaar om mee te nemen, alles zat erin
Geplaatst: 28 september 20187 j Supertop geregeld CC!Heb je van iedereen ook het geld binnen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 september 20187 j Dank voor het regelen Het ging mij bij die rode mais erom dat de plant ook rood was. Jammer dat die niet leverbaar was, maar dat is nu ook weer geen ramp hoor Wat voor rode mais heb jij cupcakeje?
Geplaatst: 29 september 20187 j Auteur Ik vond die maïs wat tegenvallen. Mooie planten hoor. Maar weinig opbrengst. Een enkele kolf per plant. Nou was het ook geen geweldig jaar, maar de 'normale' gele suikermais had er wel steeds 2 per stengel. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 29 september 20187 j Dank voor het regelen Het ging mij bij die rode mais erom dat de plant ook rood was. Jammer dat die niet leverbaar was, maar dat is nu ook weer geen ramp hoor Wat voor rode mais heb jij cupcakeje? Ik heb een paar zaden van de ruby red popcorn mais voor je klaargelegd
Geplaatst: 3 oktober 20187 j Ff off topic.... Ik heb ook rode mais, ligt nu te drogen....Wat joriek al zei, leuk om te zien maar voor een opbrengst hoef je het niet te doen. Ik houd het dus bij gewone mais en doe dus niets met die ene kolf. De gedroogde zaden gaan mee voor de liefhebber....weet niet welke soort (was dezelfde als die van Joriek) Had wat zaden gekregen..
Geplaatst: 3 oktober 20187 j Ik ben benieuwd naar de opbrengst, had de strawberry mais gezien ook rood en die schijnt heel lekker te zijn als popcorn. Maar zag dat ik al rode mais had gekocht dus heb die maar niet besteld heb ook roze popcorn leek mij ook leuk als popcorn ben benieuwd, zoveel popcorn eet ik nu ook weer niet dus met een paar korven nodig per jaar
Geplaatst: 3 oktober 20187 j Aardbeien mais heb ik een paar keer gezet. De planten blijven kleiner en de kolf ook.De cavia's hebben hem graag ook de kolf vandaar dat ik hem wel eens zet normale mais uit de tuin vinden ze niets.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.