Baardje Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 Hi hi! Zoals het topic al zegt, stel ik mijzelf alvast eventjes voor! Baardje is de naam, of nouja. Eigenlijk Lennard maar tegenwoordig word ik Baardje genoemt door de vrienden en ben 22 jaar jong! Ik rij graag motor en wandel graag met mijn mechel, Kaya. Ik ben recentelijk mijzelf aan het verdiepen in het fenomeen: Square Foot Gardening omdat ik een eigen stekkie heb gekocht en ik dus zelf bepaal wat er met de ruimte gebeurd!Tips zijn dus altijd welkom Op het moment heb ik Radijsjes, Pluksla en Spinazie geplant. Gewoon eigenlijk voor de lol (we zitten nog in de verbouwing..) Uiteindelijk wil ik (en mijn vrouwke) onze groenten zelf zoveel mogelijk verbouwen. Tevens ga ik mij verdiepen in Oesterzwammen op Koffiedik. Omdat ik toch veel koffie drink.. Wederom, alle tips zijn welkom! Quote Beginnend Square Foot Gardener!MotorliefhebberDoe Het Zelver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 Welkom Tip 1: bouw meteen een degelijke kas (kan nooit te groot zijn). Daar krijg je veel plezier van. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baardje Posted August 4, 2017 Author Share Posted August 4, 2017 Jaa ga ik ook doen, wellicht geen grote hoor! maar een kleintje want ik heb niet echt super veel ruimte daarvoor! Zelfbouw met hout en Plexiglas lijkt me opzich wel goed toch? Lekker kruiden in te doen lijkt me? Quote Beginnend Square Foot Gardener!MotorliefhebberDoe Het Zelver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 En voor meloenen - druiven - paprika's - pepers - tomaten - komkommers, vroege en late sla - spinazie, vorstvrij overwinteren, voorzaaien enz. enz. enz. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baardje Posted August 4, 2017 Author Share Posted August 4, 2017 Gaat helemaal goedkomen dus! Ik ga namelijk ' 2 verdiepingen' in de kas bouwen.Door middel van potten wil ik dan inderdaad voorzaaien. Dan kan het vrouwke op haar verdieping lekker kruiden kweken! Ik zal nog wel een ontwerp plaatsen waar ik aan zat te denken! Quote Beginnend Square Foot Gardener!MotorliefhebberDoe Het Zelver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
de deerhounder Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 Welkom hier, Lennard Baardje.Square Food Gardening is echt leuk. Ik ga zo dadelijk 2 vakjes spinazie inzaaien en een vierkantje radijsjes.Je kan ook glasramen op je square food constructie leggen, zodat je een soort koude kas krijgt.Veel geluk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baardje Posted August 4, 2017 Author Share Posted August 4, 2017 Hee thanks! Ja ik zit boordevol wilde plannen en ideetjes die ik wil gaan proberen..Alleen zit ik nu midden in de verbouwing van me huis dus moet het helaas eventjes op zich wachten! Quote Beginnend Square Foot Gardener!MotorliefhebberDoe Het Zelver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 Ach het inlezen is ook al veel voorpret! Succes met de verbouwing en ook met je (beginnende) moestuin! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pestoman Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 Welkom motorrijdende tuinliefhebber Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 Dat klinkt erg gezellig Baardje Lennart! Welkom hier en succes met verbouwen en de (moes)tuin. Nu al grootgrondbezitter, dat doe je goed! Groene groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baardje Posted August 7, 2017 Author Share Posted August 7, 2017 Dankjewel allen! Jaa al vroeg grondbezitter so to speak! Maarja, hard voor weinig en nooit chagerijnig zeg ik altijd maar Quote Beginnend Square Foot Gardener!MotorliefhebberDoe Het Zelver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts