Everde Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Hallo, ik ben een vrouw van 28j uit België.Ik heb geen moestuin, wel houd ik kruiden, en munt om verse thee te maken. Volgend jaar wil ik wel enkele dingen houden, het lijkt me leuk ingrediënten die met liefde geteeld en geoogst worden in je keuken te gebruiken. Ik dacht aan sla, radijsjes, tomatenplant, ik heb ook een peperplantje die zeer pittige pepertjes geeft. Ik hoop hier wat tips te lezen want ik ken nog helemaal niets van tuinieren.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted August 21, 2017 Share Posted August 21, 2017 Hai Everde,Welkom hier. En veel lees- en leesplezier! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 22, 2017 Share Posted August 22, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 23, 2017 Share Posted August 23, 2017 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted August 23, 2017 Share Posted August 23, 2017 Hoi hoi Everde, welkom en geniet van het tuinieren, maar dat zal wel lukken! Als je het met liefde teelt en oogst, zoals je zo mooi omschrijft, krijg je ook veel voldoening. Veel succes en nóg meer plezier gewenst! Groene groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippi Posted August 23, 2017 Share Posted August 23, 2017 Welkom en veel plezier op het forum en met je toekomstige moestuin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts