Nieuw Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 Om paar dagen maak ik 6 of 7 vliegen plat omdat niet allemaal geplakt worden want ze zijn best slim. Kom je in de buurt verstoppen ze zich als je er aan zit dan vliegen ze even en dan komen ze weer terug. Ik heb alleen maar kamer planten staan en ja ze zijn gelukkig gezond. Ik heb een plaatje van deel van vliegen gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted September 27, 2017 Share Posted September 27, 2017 Kijk eens hier: https://www.moestuinforum.nl/vleesetende-planten-zonnedauw-drosera-capensis-t6750.html?hilit=vleesetende En neem vooral de tijd Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nieuw Posted September 27, 2017 Author Share Posted September 27, 2017 Vanaf maand 5 wacht ik geduldig dus tijd heb ik genoeg genomen en nog steeds heb ik geduld. Alleen is vleesetende planten wel handig omdat je heel voorzichtig moet zijn? Andere insecten wil je niet thuis hebben. Ik las ook dat zand goed helpt om larven dood te krijgen doordat zand ruw is en bovenop kunnen vliegen geen eitjes paren omdat hun zand niet fijn vinden. Wat er vliegt vang ik met stofzuiger maar meestal worden ze plat gemaakt, verder hoop ik ook dat ze plakken wanneer ik niet in de buurt ben of als ik niks zie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts