Nasuada Geplaatst: 6 april 2018 Geplaatst: 6 april 2018 Let op....de zadenenvelop stagneert bij kruidenvrouwtje vanaf 23 maart al. het zou jammer zijn als dat met deze doos ook gebeurd. https://www.deblijehoeve.nl/
Mellie Geplaatst: 6 april 2018 Geplaatst: 6 april 2018 Hij stagneert bij mij, aaaaahhhh! Heb alleen maar dokter en huisartsenpost gezien deze week! Sorry sorry sorry. Ga hem morgen op de post doen.
xxgerdaxx1 Geplaatst: 6 april 2018 Geplaatst: 6 april 2018 Nee ik denk dat Nasuada bedoeld dat een andere envelop al vanaf 23 maart stagneert. Staat dat hij afgeleverd is, maar ze heeft zover wij weten niks ontvangen. En Kruidenvrouwtje heeft daar niet meer op gereageerd. Zou jammer zijn als dat met de doos ook gebeurd. Ik denk dat ze dat bedoeld.
Spitskool Geplaatst: 6 april 2018 Geplaatst: 6 april 2018 Misschien kan hij op de post als Kruidenvrouwtje reageert op een PM? En anders door naar de volgende op de lijst, zodat er geen vertraging komt. Dan kan hij altijd nog later naar Kruidenvrouwtje, als ze iets van zich laat horen. Je weet immers nooit wat er aan de hand is. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
xxgerdaxx1 Geplaatst: 6 april 2018 Geplaatst: 6 april 2018 Ja inderdaad, dat kun je niet weten. Goed idee!
Mellie Geplaatst: 6 april 2018 Geplaatst: 6 april 2018 Goeie ze had idd niet gereageerd op mijn pb. Ik pv de volgende op de lijst -das Pippi- en dan kan Kruidenvrouwtje achteraan sluiten.
Nasuada Geplaatst: 6 april 2018 Geplaatst: 6 april 2018 Ja dat bedoel ik idd. De volgende op de lijst ben ik:-) pip doet de 2de ronde niet mee. Kijk maar op pagina 1Mocht kruidenvrouwtje niet mag die naar mij en zal ik hem naar kruidenvrouwtje sturen als ze reageert. https://www.deblijehoeve.nl/
Jenneke Geplaatst: 6 april 2018 Geplaatst: 6 april 2018 Aan alle deelnemers: Het is altijd de bedoeling dat je wacht met versturen tot je reactie krijgt op een PB, dus ook als je het adres nog hebt van de vorige keer. Hou je daar alsjeblieft aan, er kan van alles gebeuren waardoor mensen even niet bereikbaar of weg zijn tenslotte.En versturen met Track&Trace of persoonlijk wegbrengen/afhalen is ook een must.
pippi Geplaatst: 6 april 2018 Geplaatst: 6 april 2018 Goeie ze had idd niet gereageerd op mijn pb. Ik pv de volgende op de lijst -das Pippi- en dan kan Kruidenvrouwtje achteraan sluiten. Ik voel me nou bijna schuldig dat ik deze ronde oversla, Mellie in de stress, dat wil ik niet! Maar het was een verstandig besluit om een keertje niet mee te doen, ik heb zo afgrijselijk veel zaden (maar vaak in kleine hoeveelheden dus niet eens genoeg meer om uit te delen), ik moet echt even reorganiseren voordat ik weer enthousiast ga graaien in de bio-doos. Ik ben nu bakken aan het inzaaien met vraagtekens op de labels. Dat zijn van die zelf geoogste zaden waarvan je op dat moment denkt dat je je precies gaat herinneren wat het was. Nou, ik kan goudsbloemen en afrikaantjes en rode melde 100% zeker identificeren aan het zaad, maar de tien andere zakjes dus niet. Ik doe in het najaar zeker weer mee met de envelop, en als ik tegen die tijd niet alles goed op een rijtje heb gooi ik er wellicht een gemixt zakje met verrassingszaad bij.
Bit Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 Kan daarvoor het forum ook best handig zijn he pippi ? Fotografeer die zaden goed en plaats een foto in het identificatie-topic, zeker weten dat een deel van de zaden op naam te brengen valt door een aantal mensen.
xxgerdaxx1 Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 Haha wel een beetje herkenbaar met die zaden. Ook wel weer leuk..verrasings opkomsten. Misschien is het inderdaad een goed idee om diegene die niet reageren even onderaan de lijst te zetten. Dan kan de laatste het nog een keer proberen. Want als ze tussendoor wel reageren, dan wordt het misschien wat onduidelijk. Nu zijn er niet zoveel die meedoen, maar met een langere lijst vooral. ( en ik wil natuurlijk heeeeeeeel graag die doos zien )
Nasuada Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 je hebt gelijk Gerda. Ik zal als iedereen het okey vindende doos naar de oorspronkelijke volgende sturen.stuur je mij je adres? Ik zal de vaart erin proberen te houden zodat iedereen nog op tijd de nieuwe aanwinst kan zaaien.Hihi maar ik moet de doos nog eerst even ontvangen. https://www.deblijehoeve.nl/
Mellie Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 Doos is onderweg hoor! Vanochtend meegegeven maar geen postbezorging meer op maandag. Of wel pakketten? Hij komt je kant op in elk geval! Help mij herinneren dat gulzigheid nergens goed voor is. De volgende x doe ik gewoon 1 x mee met de doos. Echt schandalig hoe hebberig je wordt van zon doos! Ik heb bewondering voor je Pippi dat je dit allemaal hebt weerstaan. Chapeau!
Nasuada Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 Leuk, leuk.....super zin In, en jaaa heel herkenbaar hoe hebberig je wordt. Maar ik heb ook veel ruimte dus dit jaar heel blij dat ik gewoon volop meedoe aan deze leuke initiatieven. Wel spreek ik af met mezelf dat ik maar enkele zaadjes pak.Super leuk... https://www.deblijehoeve.nl/
xxgerdaxx1 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Ik word hier zó nieuwschierig van ik heb je trouwens mijn adres gestuurd nasuada!
Nasuada Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Poging 2 is binnen https://www.deblijehoeve.nl/
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Even beetje terug gelezen. Wel jammer dat ik hier beboet wordt op het feit dat ik in de andere groep geen track code krijg en na vragen een verkeerde en pas nadat er geen pakje is een juiste. Als ik van te voren goede informatie had ontvangen had ik veel sneller in kunnen grijpen.Inmiddels vliegt de rotte vis door mijn inbox heen van de andere groep dat ik thuis had moeten blijven en ik nu de doos heb kwijt gemaakt Lijkt me niet helemaal de bedoeling....Uiteindelijk is het niemands bedoeling om een spelletje voor een ander te verzieken. You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Verder wil ik even op Mellie reageren dat ik niet gereageerd heb? Re: Adres voor de bio zadendoosAan Mellie Verstuurd op: Zo 08 Apr 2018, 15:14 Re: Adres voor de bio zadendoosAan Mellie Verstuurd op: Do 29 Mar 2018, 14:05 Re: Adres voor de bio zadendoosAan Mellie Verstuurd op: Do 29 Mar 2018, 13:22 Re: Adres voor de bio zadendoosAan Mellie Verstuurd op: Wo 28 Mar 2018, 21:08 You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Jill Geplaatst: 9 april 2018 Auteur Geplaatst: 9 april 2018 xxGerdaxx1 kan jij de doos naar Kruidenvrouwtje sturen?Daarna kan ze naar Jenneke www.biomoestuin.jimdo.com
pippi Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Kan daarvoor het forum ook best handig zijn he pippi ? Fotografeer die zaden goed en plaats een foto in het identificatie-topic, zeker weten dat een deel van de zaden op naam te brengen valt door een aantal mensen. Weet ik, Bit. Maar bij de meeste vraagtekens kan ik ook wel zo'n beetje inschatten wat het ongeveer is (zo had ik bijvoorbeeld een zakje met iets dat duidelijk brassicazaden waren, kan mosterd of rucola zijn of een of andere kool, en nu de zaadjes opkomen weet ik nog niks, want het zijn duidelijk brassicazaailingen, dus dat is echt afwachten. Hetzelfde met 'iets dat op slazaad lijkt', 'waarschijnlijk paprika maar geen idee welke', etc. Dus vanaf nu gaat er direct een papiertje met naam en oogstmoment bij zelf geoogste zaden. En dan kunnen ze volgende keer ook in de bio-envelop. Kijk, ik ben weer on-topic.
Nasuada Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Vervelend dat er zoveel misgaat met de pb. Kan de beheerder daar niet eens naar kijken?Anders iedereen goed informeren dat ze hier even een bericht zetten dat er een pb onderweg is.Het gaat erom dat iedereen er fun aan heeft. Wel zuur voor je kruidenvrouwtje, maar je had hier ook iets eerder kunnen reageren. In de ander groep had niemand meer iets van je gehoord sinds 23 maart zo even uit mijn hoofd. Daarom melde ik dat hier. Gelukkig is het bij deze opgelost en krijg jij alsnog de doos https://www.deblijehoeve.nl/
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Vervelend dat er zoveel misgaat met de pb. Kan de beheerder daar niet eens naar kijken? Op alle berichten is gewoon reactie gekomen of andersom. Daarom vindt ik het zo raar dat er beweerd wordt dat ik niet reageer. Adres is uitgewisseld etc. Ja misschien niet alla minuut op iedere reactie. Maar ik voel me nu de zwarte piet en dat lijkt me niet de bedoeling Ben alleen gestopt met reageren in andere draadje en prive door alle You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Aanbevolen berichten