JohanC69 Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 Kan iemand me zeggen welke groente dit gaat zijn ? Of misschien een fruitsoort ? In ieder geval iets met stekelvormige vruchten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanC69 Posted October 12, 2017 Author Share Posted October 12, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pompedomp Posted October 12, 2017 Share Posted October 12, 2017 deze foto herken ik van mooiemoestuin.nl, van de wedstrijd die Diana heeft uitgeschreven om zaden te winnen. Ik weet zelf ook niet bij welke plant deze foto hoort, maar ik vind het persoonlijk niet heel erg netjes om op deze wijze aan de wedstrijd mee te doen. bij commerciƫle instellingen zou ik er denk ik stuk minder moeite mee hebben (wat misschien raar is), maar iedereen die de website volgt weet dat Diana er veel tijd en energie in stopt en het allemaal vrijwillig doet. succes met zoeken naar het goede antwoord, maar ik zou het jammer vinden als het hier gegeven wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanC69 Posted October 12, 2017 Author Share Posted October 12, 2017 Geen enkel probleem. Ik zal de vraag stellen om de berichten te verwijderen. Ik had toch al een vermoeden maar wou dit bevestigd zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts