Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Joep's ruillijst voorjaar 2018


Joep123

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later ...

Hey Joep,

Ben geïnteresseerd in rolletje H.

25 mrt 50 cm hoog.

Ik heb te ruil die ronde gewichten waar Jorieke naar op zoek is.

Deze heb ik gekocht voor euro per kilo en daar kan ik er wel wat van missen. Heb hier verschillende maten van de zwaarste is geloof ik 10 kilo.

Of als je liever zo'n grote zak nitriet zout wilt?

Of een gekochte fles drank dan hoor ik het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Nasuada OK, rol H is voor jou gereserveerd. Ruilen tegen gewichten voor Jorieke is prima.

 

@ Claudy, Ja tuingaas heb ik (meerdere zelfs) met lichte transportschade, rol is niet meer helemaal rond. 25meter rol van 1meter hoog, groen geplastificeerd met maas van 10x5cm. Gewicht is 16,5 kilo. Wat bied je ter ruil aan?

 

Verder is er naast wat ik op de foto heb gezet nog veel volieregaas (gelaste draden, vierkante maas van 12x12mm , 19x19mm of 25x25mm) in gegalvaniseerd of groen of zwart geplastificeerd. Verschillende lengtes en hoogtes heb ik zien liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Joep,

 

Kijk maar in mijn lijstje wat je wilt. Ik heb niet veel van je wensen, heb wel een jong boompje in mijn tuin, weet niet wat het is..die kan ik voor je mee nemenIMG2018032818203417431522254290.jpg

 

Ik hoor het wel of je wat van je gading kunt vinden en anders wil ik ook wel bij betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Angela. Ok neem ik maandag voor je mee naar huis en laat weten wat het geworden is.

 

@ Claudy. Met nu nog boompjes uitspitten heb ik geen goede ervaringen, meestal overleven die dan niet. Sapstroom is al op gang. Voor 16,5KG x 1.5 euro = 24,75euro aan pakken gemalen koffie en/of pakken suiker is prima. Hoeft niks chique's te zijn, gewoon is goed genoeg.

 

@ Nasuada. Ja tuurlijk dan leg ik het vantevoren hier neer en kunnen jullie het zo meenemen. Die robinea palen met fijnmazig schapengaas weer nodig?

 

@ Indy. Normaliter zou ik daar wel blij mee zijn maar wij hebben sinds vorig jaar een ziekte in de kronkelwilgen zitten. Gezonde bomen sterven helemaal af dus lijkt me geen goed idee om op dit moment nieuwe bij te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Angela . 19x19 maas met 1mm dikke draad en 25meter op rol van 1 meter hoog is het geworden, gewicht is 16kilo . Rol staat klaar.

 

@ Nasuada .

 

Kan alleen deze week nog op tijd rollen regelen voor de MFD dus inschrijving sluit eind deze week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Joep,

 

In hoeverre is het gaas gedeukt? Wat is de draaddikte van het gaas? Je hebt meerdere rollen (1 rol is genoeg)..zijn dat dezelfde soort?

Moet ik alsnog voor je het boompje meenemen?

 

Hoor het wel,

 

Groetjes Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel klein beetje gedeukt, 2.1mm. Ja was zelfde soort. Nee boompje gaat hier dood als je die nu nog in de grond gaat zetten. Het is hier vrij droog en hij komt dan achter te staan, daar waar niet veel gesproeid wordt. Gisteren nog wel wat vlinderstruiken verpoot maar die lijken echt overal tegen te kunnen, meeste bomen niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joep,

 

Heb jij nog ergens 5 of liever 8 meter liggen van 80cm hoog tuingaas? Groen geplastificeerd , bij voorkeur vakken van 7,5cm x 10cm? Ik heb met Jorieke een deal omtrent een Jujube boom, waar o.a. zeer pure chocolade bij komt kijken. Maar mocht zij die nog niet in huis hebben gehaald, zou ik dat willen inleveren voor het gaas of op een andere manier die lopende deal aanpassen.

 

Het gaas mag B-kwaliteit zijn.

 

groet

Vincent

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Goldfish/Vincent. Net op tijd, vanochtend een rolletje meegenomen. Heeft ook weer klem gezeten maar meer dan die rol van Claudy. 80cm 7,5/10cm maas maar wel 25 meter op de rol, minder kan niet want dan moeten we gaan knippen en krijg je hem niet meer goed opgerold, wordt een puinhoop. Hij weegt 9 kilo. Is dat wat? Jorieke neemt contact met je op over de ruilvoorwaarden.

 

@ Claudia. Suiker en koffie kan ik zelf niet produceren en hebben daarom meer waarde voor mij dan geld. Dat maakt de ruil interessant voor mij. Geld kan ik zelf ook wel genereren en daarbij komt ook nog dat geld pas waarde heeft als je het weer ergens tegen kunt ruilen, gevolg is dus dat ik met dat geld naar iemand toe moet om het te ruilen tegen koffie en suiker, dat brengt de waarde van dat geld toch behoorlijk omlaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...