Geplaatst: 4 april 20187 j hai Ciska, Heb je nog een stekje citroenmunt..bij mij is alle munt dood gegaan en eventueel nog duizendblad. Breng je nog wat extra tomatenplantjes mee..als je wil groetjes Claudia
Geplaatst: 5 april 20187 j Wij kunnen niet komen. De longkruid en monarda hou ik voor je apart tot een later tijdstip. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 april 20187 j Auteur Extra tomaten hoeft niet hoor Claudy....ik zal kijken waar die munt zich ophoudt. Volgens mij was hij nogal druk met de hele tuin over te nemen dus stek is voor jou..ook dat duizendblad is voor jou Jet, ik had daar al rekening meegehouden. Heb nog even extra tijd om jampotjes voor je te sparen in orde...
Geplaatst: 6 april 20187 j Ik heb wel zaden gardeners delight voor je! Zal ook even zoeken naar zaden van bont barbarakruid. Heb je misschien nog stekken van die magic paarse basilicum?
Geplaatst: 6 april 20187 j Auteur Jah Anna genoeg ik zet ze erop voor je. Is dat Barbara kruid kiemkrachtig, want die ik bij Vreeken vandaan had deed helemaal vorig jaar helemaal niets Zaden tomaat graag....ik heb ze nog steeds niet gevonden....knsapurnietsvan....
Geplaatst: 8 april 20187 j Ik weet even niet uit mijn hoofd van wanneer die zaden zijn, moet nog steeds zoeken Heb je misschien 10 van die Hero jam potjes voor mij? Ik heb zowaar toestemming gekregen voor extra potjes
Geplaatst: 8 april 20187 j Ik heb wel wat van die lady leek en Egyptische ui voor je Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 10 april 20187 j Auteur Wil iedereen even kijken of mijn lijstje klopt?, ik zal hier en daar wat vergeten zijn dus vergeef mij... Ik zit morgen de hele dag op school en ben dan niet in staat om te reageren, dus last minute deals kunnen nog tot morgenavond 19 uur. Ik reageer dan nog en daarna gaat de lijst dicht
Geplaatst: 10 april 20187 j Je krijgt van mij ook nog een roze dahlia en een mixje waar alle kleuren uit kunnen komen
Geplaatst: 11 april 20187 j Las ik nu dat jij gewone oregano zoekt? Ik kan wel een takje in een potje stoppen voor je. Is hij alleen nog niet geworteld zaterdag
Geplaatst: 11 april 20187 j (denk er om dat de MTFD op zondag is, niet op zaterdag ) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 12 april 20187 j Auteur Cup, dat zou heel lief zijn als je dat zou willen doen....is gewoon voor keukengebruik. Komt in de achtertuin naast de bieslook en laurier Enne...inderdaad ben ik er zaterdag niet.....moet werken Zondag ben ik wel van de partij
Geplaatst: 12 april 20187 j (denk er om dat de MTFD op zondag is, niet op zaterdag )Ja klopt als een bus jk moet ook zaterdag werken
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.