Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst:

hai Ciska,

Heb je nog een stekje citroenmunt..bij mij is alle munt dood gegaan en eventueel nog duizendblad. Breng je nog wat extra tomatenplantjes mee..als je wil

groetjes Claudia

Geplaatst:

Wij kunnen niet komen. De longkruid en monarda hou ik voor je apart tot een later tijdstip.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Extra tomaten hoeft niet hoor Claudy....ik zal kijken waar die munt zich ophoudt. Volgens mij was hij nogal druk met de hele tuin over te nemen dus stek is voor jou..ook dat duizendblad is voor jou

Jet, ik had daar al rekening meegehouden. Heb nog even extra tijd om jampotjes voor je te sparen in orde...

Geplaatst:

Ik heb wel zaden gardeners delight voor je! Zal ook even zoeken naar zaden van bont barbarakruid.

Heb je misschien nog stekken van die magic paarse basilicum?

Geplaatst:
  • Auteur

Jah Anna genoeg ik zet ze erop voor je.

Is dat Barbara kruid kiemkrachtig, want die ik bij Vreeken vandaan had deed helemaal vorig jaar helemaal niets

Zaden tomaat graag....ik heb ze nog steeds niet gevonden....knsapurnietsvan....

Geplaatst:

Ik weet even niet uit mijn hoofd van wanneer die zaden zijn, moet nog steeds zoeken

Heb je misschien 10 van die Hero jam potjes voor mij? Ik heb zowaar toestemming gekregen voor extra potjes

Geplaatst:
  • Auteur

Ik neem ze voor je mee

Geplaatst:
  • Auteur

Ow super.....

Geplaatst:
  • Auteur

Wil iedereen even kijken of mijn lijstje klopt?, ik zal hier en daar wat vergeten zijn dus vergeef mij...

Ik zit morgen de hele dag op school en ben dan niet in staat om te reageren, dus last minute deals kunnen nog tot morgenavond 19 uur. Ik reageer dan nog en daarna gaat de lijst dicht

Geplaatst:

Je krijgt van mij ook nog een roze dahlia en een mixje waar alle kleuren uit kunnen komen

Geplaatst:
  • Auteur

Ik ga er vanavond naar kijk dames, bedankt

Geplaatst:

Las ik nu dat jij gewone oregano zoekt? Ik kan wel een takje in een potje stoppen voor je. Is hij alleen nog niet geworteld zaterdag

Geplaatst:
  • Auteur

Cup, dat zou heel lief zijn als je dat zou willen doen....is gewoon voor keukengebruik. Komt in de achtertuin naast de bieslook en laurier

Enne...inderdaad ben ik er zaterdag niet.....moet werken

Zondag ben ik wel van de partij

Geplaatst:
(denk er om dat de MTFD op zondag is, niet op zaterdag )

Ja klopt als een bus jk moet ook zaterdag werken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.