Indy Geplaatst: 30 januari 2018 Geplaatst: 30 januari 2018 (aangepast) Under construction Er komt in de loop van de tijd vast nog wel e.e.a. bij. Ik bied aan: : borage (komkommerkruid ) zaad en tegen die tijd ook wel plantjes. : gele herfstframboos plantjes (3 plantjes /stekken) : valeriaan plantjes (weet nog niet hoeveel) : muismeloen zaden. : Canna zaden : lathyrus zaden. :stokrooszaden. : bieslook, en als de knoflookbieslook opkomt, die ook. : glazen potjes met deksel type Bon Maman jampotje : oerprei : grote blauwdoorzichtige flessen (van zo'n watertap) zie foto op pag.3 : Ik zoek: : Eeuwige moes : Mierikswortel : paarse bonen of een ander lekker/leuk boontje : melk kefir : Yakon Ik krijg van Jorieke : eeuwige moes,Yakon en mierikswortel geef: varkenszaadjes en........... Ik krijg van Charley :blauwhilde bonen Geef: een roos stek als ze aangeslagen zijn.Niet gelukt Ik geef muismeloenzaden , en hemerocallis strawberry candy aan Cupcakeje krijg: salie, en een peper Ik geef een valeriaan plantje aan Nasuada krijg: bonen. Ik geef hemerocallis aan Ciska, en probeer een stek te maken van citroenverbena.Ik krijg melkkefir Ik geef appelkomkommer en muismeloen aan GoldfishIk krijg een roze blauwe bes Ik krijg een perkel van Yuras Ik geef stokrozen aan Rabarber en krijg een tomatenplantje Ik geef aan Angela valeriaan ,krijg tomaat. 13 april 2018 aangepast door Gast Quote
Jorieke123 Geplaatst: 30 januari 2018 Geplaatst: 30 januari 2018 Eeuwig moes (wil je de 'gewone' of de bonte?) en mierikswortel heb ik voor je Ik ga mijn mierikswortelplanten nog even opspitten en weer uitplanten, dus het zullen mooie dikke wortels zijn Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Indy Geplaatst: 30 januari 2018 Auteur Geplaatst: 30 januari 2018 Super, ik vind ze allebei leuk, maar de bonte net wat decoratiever. Dikke mierikswortels zijn super! Waar kan ik je blij mee maken? Ik ben al zaden aan het verzamelen voor de varkentjes. Quote
Charly Geplaatst: 30 januari 2018 Geplaatst: 30 januari 2018 Hai Indy. Ik heb wat blauhilde voor je. Een paarse spekboon waar ik zelf wel weg van ben. Proberen? Quote wees bevriend met kleine dingen
Charly Geplaatst: 30 januari 2018 Geplaatst: 30 januari 2018 Ah kijk, dit is jouw lijstje. Ik zet de bonen op mn lijstje voor je! Quote wees bevriend met kleine dingen
Cupcakeje Geplaatst: 30 januari 2018 Geplaatst: 30 januari 2018 Zou ik wat zaadjes mogen van de muixenmeloen ? En staat er iets op mijn lijstje voor jou ? Quote
Indy Geplaatst: 31 januari 2018 Auteur Geplaatst: 31 januari 2018 Ja hoor, ik neem ze voor je mee. Quote
Nasuada Geplaatst: 15 februari 2018 Geplaatst: 15 februari 2018 Ik heb iets van zwarte bonen, zal zo foto van maken , even kijken of je het wat vind.Ik wil wel ruilen tegen een geel framboosje of een valeriaan plantje.Kijk anders of er bij mij nog meer tussen staat waar je interesse in hebt, zodat wij 2 dealtje hebben Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Nasuada Geplaatst: 16 februari 2018 Geplaatst: 16 februari 2018 (aangepast) Hier kan ik er wel een aantal van missen, vind je het wat? 17 februari 2018 aangepast door Gast Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Nasuada Geplaatst: 17 februari 2018 Geplaatst: 17 februari 2018 dan noteer ik ik onze deal....valeriaan plantje voor blauw hilde stoksla bonen. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Ciska Geplaatst: 23 maart 2018 Geplaatst: 23 maart 2018 Hey Hey,Ben even super brutaal. .....zag dat je een stekje van de hemero callis “strawberry nogwattus” aan cupcake aanbood.Heb je toevallig nog een stukje voor mij?Ik kan wel een stukje mierikswortel voor je afsteken en heb ook nog wel wat melkkefir...geloof ik moet ik even kijken. Wil je een starter of zoek je echt het poeder? Quote
Indy Geplaatst: 23 maart 2018 Auteur Geplaatst: 23 maart 2018 ik denk dat dat wel lukt, en anders heb ik in ieder geval een stukje van deze Russian Rhapsody voor je . Melkkefir, graag! Geen poeder, maar echt de roosjes ,als je die hebt? Quote
Ciska Geplaatst: 23 maart 2018 Geplaatst: 23 maart 2018 Nee geen roosjes sorry.... Ik ga even voor je rondneuzen...misschien dat ik er wel via via aan kan komen....houd hem nog even in gedachten Wilde je nog mierikswortel? Quote
Indy Geplaatst: 23 maart 2018 Auteur Geplaatst: 23 maart 2018 Ik heb ook gele, en witte hemerocallis. Als het goed is, heb ik met Jorieke een ruil voor mierikswortel. Wilde jij een stukje van deze kleur? Quote
Ciska Geplaatst: 24 maart 2018 Geplaatst: 24 maart 2018 Ja, roze.....past anders niet bij mijn rozen.Volgens mij heb ik melkkefir voor je gevonden....collega van mij had nog wat staan toevallig Quote
Indy Geplaatst: 1 april 2018 Auteur Geplaatst: 1 april 2018 Ik ga de (echte) laurierboom snoeien. Ik kan wat meenemen voor de liefhebbers? En deze heb ik over: Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Yakon heb ik ook wel voor je! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Indy Geplaatst: 8 april 2018 Auteur Geplaatst: 8 april 2018 O, super! Daar ben ik erg blij mee! Quote
Rabarber Geplaatst: 11 april 2018 Geplaatst: 11 april 2018 Aparte bonen heb ik wel voor je. Even kijken welke, heb veel soorten. Ik heb interesse in zaden van stokrozen. Welke kleur is het? Quote
Indy Geplaatst: 12 april 2018 Auteur Geplaatst: 12 april 2018 Van dieproze tot lichtroze. Ik zal kijken of de zaailingetjes in potjes kunnen, en doe er wel extra zaad bij. Quote
Rabarber Geplaatst: 12 april 2018 Geplaatst: 12 april 2018 Ik zag dat je ook in mijn ruiltopic had gereageerd Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.