Geplaatst: 2 maart 20188 j Is het mogelijk een notificatie te krijgen als iemand reageert op een item in mijn eigen topic ?
Geplaatst: 2 maart 20188 j Ja. Klik op het steeksleuteltje naast 'Plaats reactie' om je te abonneren.Kijk daarnaast even bij je gebruikerspaneel (groene balk bovenaan, rechts, klik daar op je forumnaam.Tab forumvoorkeuren, onderste keuze: 'wijzig notificatie opties' Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 2 maart 20188 j Auteur Dank je voor je reactie, maar......Er staat geen 'plaats reactie' met steeksleuteltje. Er staat 'plaats update' zonder steeksleutel. Misschien was mijn vraag niet duidelijk genoeg. Ik wil graag een notificatie als iemand reageert op een bericht in 'mijn moestuin' blog. Edit: gevonden, tabje blog en dan kun je een keuze maken.
Geplaatst: 2 maart 20188 j Ah, met eigen topic bedoel je je blog. Dat gaat ietsje andersGa naar een bericht in een blog waar je je op wilt abonneren, in dit geval je eigen blog..Helemaal onderaan, onder de eventuele reacties staat Plaats een update / Plaats een reactie(Als je dat niet ziet: even helemaal onderaan op 'reacties' klikken, staat links van 123 keer bekeken)En daaronder: Abonneer op deze updateIn gebruikerspaneel , onder de tab Blog, kun je instellen of je dan een PB en/of een email wilt. Inhoud bloempot of bak berekenen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.