Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Bloempje


bloempje

Aanbevolen berichten

wat een regen wat een natte boel wilde toch weer wat uit planten en was weer eigen wys met my snybiet in de aanslag eerste rytje ging heel goed 2 rytje minder ja hoor ik zat vast in de modder met een laars ik viel achter over daar lag ik plat op de rug in de blubber de hond dacht leuk ze gaan spelen met my die kwam erook by in de modder eningst estukkie wat nog schoon was maakte zy ff vies met de hond in gevecht uit de blubber gekroppen maat moest nog na huis in de auto nog wel ik dacht weet je wat heb nog grote huis vuil zakken van die hle grote blauwe ik dacht knik knip er gaten van ondere in kan ikzo huis ging allemaal goed tot ik by het kruispunt kwam ja hoor politie achter my ging voor my ryden en moest stoppen kon niet uit stappen want ik zad in die zak de agent begreep erniks van hond onder de bagger was zeer argesief op de achter bank hy vroeg wat is er aan de hand ik het hele verhaal gedaan hy kon zyn lachen niet in houden hoeik my voelde zal ik maar niet vertelen hy zy ga maar snel na huis en zy er by als de snybiet is geoogst hoop dat zo veel is dat het allemaal in die zak pas

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...