Geplaatst: 14 april 20187 j Onze krielkippen leggen lekker door, dus ik heb morgen 3 doosjes (van 6 eieren per doosje) in de aanbieding. Ik wil er graag wat lekkers voor terug Dus roep maar: wie wil? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 14 april 20187 j Ik wil wel....maar boodschappen zijn al in huis ....heb alleen een pot zelfgemaakte atjar volgens recept van moeder van thuiskok...
Geplaatst: 14 april 20187 j Auteur Nou dat is vast ook lekker hoor Qua jam en dat soort inmaak zit ik altijd al goed, maar Atjar niet Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 15 april 20187 j Zucht ik moet afvallen en loop express niet door de snoep en chips vakken in de super. Maar ik ZIE dat NU toch echt een x mentos MOET KOPEN You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 16 april 20187 j Ja érrug! Dat had ik ook liever niet gezien "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Geplaatst: 16 april 20187 j Ze hebben ze hier niet Misschien maar goed ook You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.