hin Geplaatst: 20 april 2018 Geplaatst: 20 april 2018 goeden dag, ik ben Hin en was een paar jaar geleden begonnen met tuinieren op het dak van het kippenhok in een venix wijk. Dit was zo'n succes dat er al snel bakken bij kwamen waar dan ook geweldig uit geoogst werd.met ideeën van Pintrest heb ik al redelijk wat geprobeerd maar ben nog geen door gewintrede tuinder.op dit moment beschik ik over een klein boerderijtje waar ik part time aan de slag kan.met een moestuin van 120m3 met kasje en weilandjes met brandnetels en schaapjes en een paar kippen.ook heb ik een aquaphonic systeem draaien . ik hoop dat ik van dit forum tips en trucks kan aan leren om zo een mooie opbrengst te creeren. wel doe ik alles biologisch.daarnaast hoop ik dat ik ook mijn steentje kan bijdragen aan dit forum. MVG Hin Quote
pippi Geplaatst: 20 april 2018 Geplaatst: 20 april 2018 Op het dak van een kippenhok begonnen, haha, dat hoor je niet vaak. Je tuintje klinkt goed! Welkom hier en veel plezier met je tuin en op het forum! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 april 2018 Geplaatst: 26 april 2018 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.