Bertus Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 DCM heeft een nieuw anti onkruidmiddel voor sier- en moestuin obv een "product uit de natuur". Bestrijdt naar verluid o.a. klaverzuring en zevenblad (heb ik gelukkig niet maar mijn zwager in overmaat).Heeft iemand ervaring met dit middel?Link naar DCM: https://dcm-info.nl/hobby/producten/herbiciden/dcm-anti-onkruid-anti-mos-sier-en-moestuin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 ik niet, deze mensen wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertus Posted April 23, 2018 Author Share Posted April 23, 2018 Tja .... dit is dan weer een club die helemaal tegen chemische onkruidbestrijding is, stuk is uit 2013 ... of er een vervolg op het bezwaarschrift is is niet bekend. Op andere sites wordt de werkzame stof pelargonzuur mild/milieuvriendelijk genoemd.Ik ben sowieso voorstander om het gebruik van dit soort "hulpstoffen" tot een minimum te beperken.Maar ...... werkt het spul ook? Dus ..... wie heeft ervaring? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudia69 Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 Geen ervaring met dergelijke producten. Ik spuit niet omdat ik te weinig in kan schatten hoe schadelijk dat is. Mijn katten lopen ook los door de tuin en ik wil niet dat ze dergelijke producten op hun vachtje krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 24, 2018 Share Posted April 24, 2018 Graag ontopic reageren aub. Het is niet de vraag of je voor of tegenstander bent van dergelijke producten. Ervaringen dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted April 29, 2018 Share Posted April 29, 2018 Ecostyle Ultima heeft ook de werkzame stof 'pelargon zuur'...zoals in DCM anti onkruid/mos. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts