Jump to content

Goede tomatenplanten gezocht regio Maastricht/Bilzen

Recommended Posts

Ik ben een absolute beginner met plantenkweek. In mijn juist gebouwde tunnelkas wil ik o.a. Tomatenplanten zetten maar het is al vrij laat in het seizoen, hoorde ik. Ik ben nu op zoek naar tomatenplanten voor een oppervlak van ongeveer 4x3 meter, de helft van mijn kas. Ik zoek rassen ( biologische geteelde planten) die sterk zijn en lekkere tomaten leveren, bv coeur de bouef en minitomaatjes.

Weet iemand waar ik ze in de buurt van BIlzen (B)/ Maastricht kan halen of heeft iemand ze over?

Ook zoek ik nog andere gewassen die ik nu nog kan planten.

Ik was vanmiddag toevallig even bij de Hornbach en daar stonden prachtige tomatenplanten, stevige stelen mooi vol blad en deels biologisch geteeld, ook veel verschillende soorten. Ook veel andere soorten; pepers, paprika's, komkommers, courgette, alles diverse soorten ook veel bio. Ik heb niet naar prijzen gekeken want ik had zelf niets nodig op dat gebied. Geen idee of er een Hornbach bij jou in de buurt is, maar misschien een optie.

• 3 weeks later...

Kijk eens op marktplaats in Maastricht, daar staat een advertentie van mij onder naam moestuinplanten. Ik heb er nog wat over. Kleine planten maar gaan snel genoeg in een tunnelkas. Klein prijsje mag je alles op komen halen. Alle planten zijn vanuit biologisch zaad. Onder andere coeur de boef, crime de noir, black russian en meerdere snacktomaten.

https://link.marktplaats.nl/m1287233541