Geplaatst: 23 juli23 Jul De M10 vergeleken met die van vorig jaar main crop. Toen waren ze wat lekkerder.Van deze vijgen heb ik vorig jaar alleen de M10, RdB, Desert King en de onbekende nummer 1 gegeten. Kadota White had ik vorig jaar niet (geen breba en main te laat).Maar veel van de smaak hangt ook af van het tijdstip van oogsten. De M10 en Kadota White waren nog net niet helemaal goed (lees: zo zacht of iets zachter dan een mona pudding).Maar ik moest ook rekening houden met de wespen, en de regen die eraan zat te komen, plus ik woon er nu 20 minuten met de auto vandaan en zit even in een drukke maand. 23 juli23 Jul aangepast door acpronk Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 23 juli23 Jul M-10 vindt ik juist heel lekker ras die ook veel en vroeg vijgen geeft. Ze hadden alleen wat groter formaat mogen hebben.
Geplaatst: 23 juli23 Jul 2 uren geleden, Roland zei:M-10 vindt ik juist heel lekker ras die ook veel en vroeg vijgen geeft. Ze hadden alleen wat groter formaat mogen hebben.Die stond wel op mijn lijstje ja. Ronde de Bordeaux ook, en Desert King ook. Dus misschien zijn die dan sowieso een goed idee om aan te schaffen. Iemand toevallig ervaring metBakorBrunswickDotattoGrise st JeanMeddin LemonSultaneTauroEn ben uiteraard benieuwd naar meer tips
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.