SamanthaP Posted August 3, 2018 Share Posted August 3, 2018 Dit jaar heb ik zaailingen laten staan van een courgette/pompoen/komkommer achtige. Het is in elk geval geen komkommer geworden. Blad lijkt op courgette, kleur ook. Daarnaast veel meeldauw op het blad. Maar gezien de groeiwijze (rankend) zou het ook goed een pompoen kunnen zijn. Iemand die mij uitsluitsel kan geven? De andere zaailing is een echte pompoen geworden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted August 3, 2018 Share Posted August 3, 2018 Dat ziet er uit als een pourgette.Belangrijk ! kijk even hier. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
SamanthaP Posted August 3, 2018 Author Share Posted August 3, 2018 Hmm ik had inderdaad al een reepje geproefd, rauw. Vond t vrij bitter en heb de courgette bij de kippen gegooid. Als die overeind blijven zal t wel niet giftig zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted August 3, 2018 Share Posted August 3, 2018 Helaas is een guerrilla niet risico vrij ……..Al denk ik dat de kans op slachtoffers hier klein is. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts