Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

hoe verklein je foto's op je eigen pc ?

Featured Replies

Geplaatst:

hoe verklein je foto's op je eigen pc ???

ik kan zomaar geen foto's invoegen volgens luc zijn ze groter als 2 mb, klopt....(zomaar verandert in mijn camera ??

(man lief zal er wel aangezeten hebben ) maar...hoe krijg ik ze terug op 2 mb ??? heb gezocht maar kan de oplossing niet vinden....

Geplaatst:

Thessa, met één of ander fotobewerkingsprogramma. Er zijn er talrijke gratis te downloaden. Ik gebruik zelf om vlug door mijn fotofolders te lopen Irfanview. Ook gratis en perfect programma om bestanden te bekijken en aan te passen. Onder image vindt je resize/resample. Bekijk het maar eens, je vindt er ook standaard formaatwijzigingen... één klik en gedaan!

http://www.irfanview.com/

Geplaatst:
  • Auteur

maar er moet toch een manier zijn om dat gewoon op je computer te doen ??

Geplaatst:

Irfanview werkt "gewoon" op je computer. Ga op internet en ga naar de link. Download het programmaatje, installeer het en het is gebruiksklaar. Eenvoudiger kan niet hoor !

Geplaatst:

Thessa ik had hetzelfde probleem, en kon de aangedragen oplossingen niet begrijpen/uitvoeren. Sindsdien verstuur ik ze per email aan mezelf. Als ik een foto aanklik om per email te verzenden vraagt het programma mij in welke grote..het is misschien wel omslachtig, maar het gaat best snel en werkt voor mij goed, Misschien heb je er iets aan.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Voilà, er zijn oplossingen genoeg

Geplaatst:

Een mac kopen! Met iPhoto nooit problemen en een kleuter kan het bedienen.

Geplaatst:
  • Auteur

ik heb een manier gevonden ! via galerei naar foto bewerking dan op fomaat verkeinen en dan op web klein zetten en opslaan, helaas pakt deze site zomaar soms deze foto's niet.....en soms weer wel.....snap er echt niet van....deze manier moet per stuk, maar kreeg een tip om de foto's naar je zelf te mailen de mail verkleind er meerdere is wel net zo snel.....

ben ik de enige met problemen met het nieuwe sisteem ?? (ik wil geen extrerne fotobewerkings dingen op de comp....)

Geplaatst:

Een mac kopen! Met iPhoto nooit problemen en een kleuter kan het bedienen.

Herkenbaar. Ik dacht toen ik mijn mac kocht: iPhoto ga ik niet gebruiken, ik heb Web Premium gekocht en heb Photoshop + Bridge. Gebruik iPhoto stiekem toch steeds vaker. Wel erg makkelijk om je bibliotheek te ordenen.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

• 3 weken later...
Geplaatst:

Je zet hem in paint, je drukt op het knopje print screen, je plakt het dan in paint en knipt het uit, dan sla je hem op en upload je hem

 Kweker sinds 2010 

Geplaatst:

Microsoft fotogalery

rechtsklik op foto

openen met fotogalery

resize pict

klaar

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.