Geplaatst: 23 september 20187 j Geen donkere ooievaarsbekzaden maar een plantje .Enne mag ik nog een paar zaden van de Holonasinnyy? Om hem te vergelijken met andere oliepompoen volgend jaar We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 september 20187 j Auteur Enne mag ik nog een paar zaden van de Holonasinnyy? Om hem te vergelijken met andere oliepompoen volgend jaarja hoor, zal het erbij zetten Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 24 september 20187 j Sorry PG, maar krijg maar net een doos potjes gevuld voor Charly, ik spaar gewoon door en dan ben jij de eerst volgende op de volgnde MTFD... is dat Okay?
Geplaatst: 24 september 20187 j Auteur @ciska, tuurlijk joh Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 25 september 20187 j Mag ik zaden van Jumbo Pink Banana, Sweet Pepper Krasnyy, Chilly Pepper Zolotoy Rog, Yellow summer crookneck?
Geplaatst: 25 september 20187 j Auteur @anna, staan voor je klaar Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 27 september 20187 j Auteur Lijst bijgewerkt, aantal zaken zijn op! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 27 september 20187 j Zie dat je ook rabarber hebt. Yes please. Was al begonnen met opkweken grote planten voor nieuwe seizoen You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 27 september 20187 j Auteur Zie dat je ook rabarber hebt. Yes please. Was al begonnen met opkweken grote planten voor nieuwe seizoen Het zijn zaden die ik aanbied en wil je beide soorten? Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 27 september 20187 j Ja graag! Ben dol op rabarber grote voorliefde voor vaste bladplanten You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Geplaatst: 27 september 20187 j Auteur @kruidenvrouwtje, lol Ik doe beide soorten bij de andere zaden in voor je Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 2 oktober 20187 j Auteur Ik laat de ljst nog tot t/m donderdagavond 23.00 lopen. Daarna geen ruils meer vanwege tijdgesbrek om nog spullen uit te zoeken! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 2 oktober 20187 j [list=] Mag ik Gardeners Delight (tomaat) & Jumbo Pink Banana (ik ga Appelvrouw nadoen, want ik had geen zin om alle rassen te googlen)?
Geplaatst: 2 oktober 20187 j Auteur [list=] Mag ik Gardeners Delight (tomaat) & Jumbo Pink Banana (ik ga Appelvrouw nadoen, want ik had geen zin om alle rassen te googlen)?Omdat je het zo lief vraagt Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 3 oktober 20187 j Als het goed is krijg ik zaden van de winterbloemkool.....wil je die als ruil?
Geplaatst: 3 oktober 20187 j Auteur Als het goed is krijg ik zaden van de winterbloemkool.....wil je die als ruil?Ik ben gewoon te laat met zaaien van de mijne, vandaar plantjes. No worries, komt wel goed Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 3 oktober 20187 j Ik had plantjes maar daar is door het hete weer al bloemkool in gekomen dus ik heb ook geen winterbloemkool meer
Geplaatst: 5 oktober 20187 j Auteur Rien ne va plus! Lijst gesloten, ik ga alles klaarzetten en zie jullie zondag rond 11.30/12.00 Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 5 oktober 20187 j Heb eindelijk de potjes uitgezocht, zijn er best wat, er blijven na nasuada en anna vast nog een stuk of wat voor jou over PG. Toch nog een ruil * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 6 oktober 20187 j Ik heb best nog wat glazen potjes/potten voor je, neem ze voor je mee. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.