Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi kruidenvrouwtje, je melden dat je een frees hebt of eigenlijk 2 die het niet doen?!

Wat schort eraan? Misschien kan je van die 2, 1 werkende maken als het hetzelfde type is...

gr Mr bean

Geplaatst:

Fijn Angela zal zo ook even lijst weer bijwerken.

@ Spitskool ik ga me beperken tot spulletjes waar ik een naam van heb. Dit om de complete chaos tegen te gaan. Merk dat ik nu van veel zaden geen naam meer heb. Zoals denk ik iedere tuinder En als het dan blijkt lekker te zijn en je er meer wilt is het welke

@ Mr bean het zijn 2 verschillende. Maar in 1 heeft de brandstof er te lang ingestaan dus die zal waarschijnlijk schoongemaakt moeten worden. geen idee hoe dat normaal moet/gaat. De ander werkt wel vorig jaar aangeschaft. Maar 1 van de 2 willen we zelf natuurlijk houden.

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Vandaag even koffie gedronken bij me buurman.

De 1e bestelling zaadjes is bijna compleet want ja hij zal eens alles op voorraad hebben

Verder druppelen de knoflook soorten binnen. Mochten mensen willen geef deze dan wel optijd door. Er is altijd een ruim assortiment die vlot weg is.

Geplaatst:

Ik ga ook even voor je kijken....

Onze (nog wel) pup komt regelmatig met scherven van potten naar binnen sjouwen....moet toch eens kijken waar hij die vandaan heeft.

Heb inmiddels de hele achtertuin al in huis gehad....

Geplaatst:

Ai.....pijnlijk. nee zo erg was het niet....wel een nieuwe bank gesloopt, maar die was volgens de thuiskok toch te klein en lag niet lekker (volgens mij was dat nog het ergst) Die centen houden we nu in op zijn zakgeld

Heb ff gekeken en heb nog wel wat terracotta potten staan, of met barst of met stuk eruit.....Magik vragen wat je ermee doet?

Geplaatst:

Wil een klassieke kruidentuin maken die overloopt in een rotstuin met lage kruiden.

Doordat altijd alle houten bordjes verteren wil ik de namen gaan verven op potten. In combinatie met oude dakpannen om een structuur te bouwen

pot---kopie84071537431300.jpg

Geplaatst:

In ieder geval een leuk klusje tijdens de wintermaanden.

Thanks alvast allemaal. Ideeen zat maar de uitvoering moet nog wachten.

Starten vanaf 0 en de verhuizing beginnen me flink op te breken... Nogsteeds geen idee wanneer mag gaan kijken

Geplaatst:

Net even naar mijn buurman geweest voor Spitskool. Waar gelukkig wel alles voor op voorraad was.

Bijna alle knoflook is weer in het rek! Dus ook daarvoor kan ik nu gaan lopen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...