Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En zoveel tomaat eet ik eigenlijk niet. Dus veel kleine tomaatjes door het seizoen heen is perfect!

@Tanja, Ik ben al helemaal tevree met deze zaden, maar als je nog wat over hebt, dan wil ik de puntpaprika ook altijd een goed nieuw onderkomen bieden.

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Geplaatst:

hai Tanja,

Heb interesse in:

- wasbonen

-kruisbestomaat

- spinazie securo

Kijk maar op mijn lijstje, ik moet nog wat aanvullen

Groetjes Claudia

Geplaatst:

Hi Tanja

Eindelijk in je lijstje gekeken! Mocht je wat spinaziezaadjes voor me hebben, is dat cool. Groetjes!

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

@claudi staat genoteerd, ik heb gereageerd in jouw eigen topic.

@charly ik neem ze mee

@spitskool: is het nog gelukt met de lampionplant? Zo niet even goede vrienden

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Nog last-minute toegevoegd: 15 glazen voorraadpotten met deksel, niet geschikt om te wecken. Van de douwe egberts oploskoffie.

Geplaatst:

De potten zijn voor jou en nee, ik soaar geen zegeltjes dankjewel. Ik heb wel belangstelling voor waterkefir als je voldoende hebt?

• 4 maanden later ...
Geplaatst:

lieve @Claudi en @Spitskool , het lijkt er op dat ik vorig jaar tomatenzaadjes onderling heb verwisseld. Het kan zijn dat uit je zaadjes dus geen kruibestomaatjes komen, maar tomaat mille fleurs (ook klein en lekker). Als dat zo is, excuus. Het is hier dit jaar voor mij ook een verrassing wat waar uit komt dus ik kan ook nu (lente 2019J niet alsnog de goede meenemen, wellicht in de herfst. Nogmaals excuus!

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Nee sorry, heb helemaal niiks meer. Mijn tomatenzaailingen zijn van de plank geduveld, alle labels er uit en veel plantjes ook kaduuk. Geen idee wat ik nu over heb en ze doen het ook niet zo best. Je zult nog even verder moeten zoeken.

Geplaatst:

Ow jeetje wat een pech hoe kwam dat zo ? Krijg je weer genoeg tomaten zaailingen op de mtfd ? Anders kan ik er nog wel wat missen hoor

Geplaatst:

Dat is lief aangeboden, maar hoeft niet. Ik heb er altijd veel te veel en nu hoop ik genoeg. Maar ik heb geen idee wat er over is, een beetje onhandig wel want ook dus geen idee of ze groot of klein worden. We gaan het zien. En anders maar geen (grote) tomaten, ik krijg in elk geval op de MTFD nog een zaailing van een kleine soort en heb zelf ook nog een kleintje gezaaid voor in een pot.

En hoe dat kwam - ik heb geen speciale kweekgelegenheid dus mijn tomaten kweek ik zo goed en kwaad als het gaat op in de vensterbank. En ik was gewoon ff onoplettend en onhandig

Geplaatst:

hoi Tanja, de alsem is gestekt voor je, hoop dat ie geworteld is als ik naar de mtfd ga. Zet je 'm nog op je lijstje, anders vergeet je m misschien. en ja, die munt is welkom

Geplaatst:

Lieve mods, mag dit topic op slot? Het is die van vorig jaar en ik denk dat het verwarrend werkt.

Geplaatst:
hoi Tanja, de alsem is gestekt voor je, hoop dat ie geworteld is als ik naar de mtfd ga. Zet je 'm nog op je lijstje, anders vergeet je m misschien. en ja, die munt is welkom

Op de goede plek staat dit genoteerd! En super, dankjewel!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...