HareMagare Posted October 7, 2018 Share Posted October 7, 2018 Dit jaar ben ik out of blue begonnen en voor een echte amateur viel date reuze mee. Door verschillende redenen had ik voor potten gekozen. Voornaamelijk ging dit jaar om: tomaat(vlees & cherry), peppers, paprika en snack komkommer. Volgend jaar will ik het veel better doen dus vandaag ging ik mijn potten in kaart brengen. Dit is the break down: 4 x 26l, 8 x 20l, 8 x 16l, 3 x 15l, 1 x 12l en 10 x 8l. Daarnaast heb Ik nog twee kasjes van 100x50cm en een moestuin bak van 120x120cm. Ik been eigenlijk in potten geintereseerd of met Andre woorden wil ik van een ervarend iemand (die in potten kweekt) horen water best past bij well liters inhoud. Ik hoop dat Ik niet te veel vraag en hoop goed advies te krijgen. Ik been nieuw op forum (en in kwekerij) en wil leren van ervarenden? Bij voorbaat dank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted October 7, 2018 Share Posted October 7, 2018 Er is op dit forum een heel topic over squarefoot gardening en tuinieren in potten! Kijk maar eens rond! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 een hele sectie daarover zelfs; vele topics : square-foot-gardening-en-tuinieren-in-potten-f30.html Is dat te veel om in rond te kijken, stel daar gewoon je vragen. Je kunt ook rechtsboven de zoekfunctie gebruiken om alle oude topics omhoog te halen waar je wat over wil weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HareMagare Posted October 8, 2018 Author Share Posted October 8, 2018 Bedankt allebei voor zo'n warme welkomst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts