Mikki Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Ben dol op plantaardig kaas maken, elke keer weer een verrassing, de smaken en structuren. Heerlijk met zelfgemaakt stokbrood, topping wat kruidenzout en edelgist. smelt op je tong Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Het zou leuk zijn als je uitlegt hoe je dat dan doet Mikki. Heb je recepten, foto's van het 'proces'? Enz. Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted October 10, 2018 Share Posted October 10, 2018 Prachtig bordje Mellie, erg instagrammeble, zien we nou ook nog wolkjes weerspiegeld? En inderdaad.... Hoe Te Maken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikki Posted October 11, 2018 Author Share Posted October 11, 2018 Ik ben gek op noten, ook omdat ze zo gezond zijn. Er zijn ook recepten nootvrij. Ik heb hier 300 gr amandelnoten voor gebruikt, een nacht of nog wat evt tot spruiting laten weken.Ik heb nooit een standaard, ik ga op de smaak af.Toevoegingen cocosolie, cocosmelk, himalayazout en acidophilus (3 biljoen) gedroogde ui en knoflook.Mix alles tot een glad beslag.In een kaasdoek 24 uur rusten evt nog eens 24 uur. Op smaak brengen met kruiden etc..dan in een vorm, nog een dag in de koeling en dan is het klaar.Zijn idd wolken die afspiegelen, goed gezien ErnyZijn trouwens veel receptenboeken in omloop en ook mooie youtube kanalen, met recepten voor plantaardige kazen ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts