Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Hij is hier binnen en ben al druk aan het neuzen wat zit er veel in! En zoveel dingen waar ik nog nooit van gehoord heb

EDIT: ik heb hem helemaal doorgespit, morgenochtend gaat hij op de post naar kruidenvrouwtje. Ik heb er een handig schudbakje bij gedaan waarmee je gemakkelijk zaden in zakjes stopt.

Geplaatst:

Oeeee ga alvast onder de brievenbus liggen

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Grinnik de anticipatie [emoji38][emoji38][emoji38] mooi man!

Overigens zitten er ook lege gripzakjes en wat stickers bij om zaden over te hengelen. Ik had zelf helaas geen kleine stickers, maar heb er wel een flink stuk gripzakjes bij gedaan. Dus mocht je niet zoals bio fee heel handig zijn in vouwen van zakjes, dan zitten er ook kant en klare gripzakjes in

Geplaatst:

Haha LOL nou zo handig hoef je niet te zijn om zulke zakjes te vouwen hoor.

Maar gripzakjes zijn wel handig ja.

Leuk dat de doos zo enthousiast rond gaat en dat er toch nog steeds meer mensen aanhaken!

Geplaatst:

Yay! Ik ben de volgende! Nog een weinig geduld...

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Zeker een erg leuk aanbod. Heb er eigenlijk alleen wat gesnuffeld en weer wat erin gestopt. Te druk en wilde niet te lang in me handen houden

Overweeg zelfs om mijn thuis zaden compleet te stoppen gezien deze doos zo veelzijdig is.

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Yes, nog maar 1 wachtende voor mij

Geplaatst:

De doos is super leuk, ik ben er nog mee bezig maar al week van alles utgehaald en ook weer nieuwe dingen ingestopt. Hij gaat maandag weer op de bus (aangezien ze hier zaterdag geen pakjes aannemen).

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Heb 'n ontvangen Tanja

Jill jij bent de volgende; stuur je mij een pm met jouw adres?

Geplaatst:

Pakje vandaag in België gepost; komt jouw kant op Jill.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic