Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hij is hier binnen en ben al druk aan het neuzen wat zit er veel in! En zoveel dingen waar ik nog nooit van gehoord heb

EDIT: ik heb hem helemaal doorgespit, morgenochtend gaat hij op de post naar kruidenvrouwtje. Ik heb er een handig schudbakje bij gedaan waarmee je gemakkelijk zaden in zakjes stopt.

Geplaatst:

Grinnik de anticipatie mooi man!

Overigens zitten er ook lege gripzakjes en wat stickers bij om zaden over te hengelen. Ik had zelf helaas geen kleine stickers, maar heb er wel een flink stuk gripzakjes bij gedaan. Dus mocht je niet zoals bio fee heel handig zijn in vouwen van zakjes, dan zitten er ook kant en klare gripzakjes in

Geplaatst:

Haha LOL nou zo handig hoef je niet te zijn om zulke zakjes te vouwen hoor.

Maar gripzakjes zijn wel handig ja.

Leuk dat de doos zo enthousiast rond gaat en dat er toch nog steeds meer mensen aanhaken!

Geplaatst:

Zeker een erg leuk aanbod. Heb er eigenlijk alleen wat gesnuffeld en weer wat erin gestopt. Te druk en wilde niet te lang in me handen houden

Overweeg zelfs om mijn thuis zaden compleet te stoppen gezien deze doos zo veelzijdig is.

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

De doos is super leuk, ik ben er nog mee bezig maar al week van alles utgehaald en ook weer nieuwe dingen ingestopt. Hij gaat maandag weer op de bus (aangezien ze hier zaterdag geen pakjes aannemen).

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...