angela († maart 2025) Geplaatst: 17 februari 2019 Auteur Geplaatst: 17 februari 2019 Die van mij is heel de winter groen gebleven en heeft nog heel lang gebloeid. Super insecten plant!Ik schrijf hem voor je op.Kan altijd nog nieuwe stekken maken. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 17 februari 2019 Geplaatst: 17 februari 2019 Hey Angela, ik zou heel graag een hibiscus boompje en een camelia ontvangen heb jij die toevallig nog over? En euhm ik weet dat je mijn lijstje probeert te mijden maar kan ik wil wel graag iets voor je terug doen dus als je durft te kijken graag. Anders ga ik bij de buren eitjes voor je halen Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 februari 2019 Auteur Geplaatst: 17 februari 2019 Wil je een grote hibiscus of een kleine? Of alle 2?Camelia is goed.Ik heb er nu een onder het afdak in de zon gezet om te kijken of de bloemknoppen open willen gaan dan weet ik de kleur. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 17 februari 2019 Geplaatst: 17 februari 2019 Het liefst een grote er is nog een flink stuk tuin vrij gekomen. Ow ben benieuwd naar de kleuren van de camelia Maar is zeker niet noodzakelijk. Heb nu twee verschillende roze staan. Dus is hij roze past hij er leuk bij en anders is het juist leuk voor de variatie Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 februari 2019 Auteur Geplaatst: 17 februari 2019 Ik heb een grote voor je genoteerd.Als dadelijk alles in bloei staat en de andere planten die ik in het start topic heb staan een beetje bekomen zijn maak ik nieuwe foto's. Quote
Mellie Geplaatst: 17 februari 2019 Geplaatst: 17 februari 2019 ik noteer er vast 2 voor je,mocht er niemand om vragen breng ik de rest ook mee. De vlier is nog klein dus misschien niet geschikt? Jaaaaa super! En hoe klein is de vlier? Als het een beetje bossige vlier is, kan het wel. Maar 1 tak gaat zo kapot. Quote
Tanja65 Geplaatst: 17 februari 2019 Geplaatst: 17 februari 2019 Is de stokroos er nog? Zo ja dan heb ik belangstelling. Heb zo gauw niets van jouw lijstje geloof ik, maar kijk gerust bij mij voor evt. Ruil. Wordt ook nog steeds aangevuld. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 februari 2019 Auteur Geplaatst: 18 februari 2019 Maar 1 tak gaat zo kapotHet zijn echt nog maar stekken Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 februari 2019 Auteur Geplaatst: 18 februari 2019 Ik noteer de stokroos voor je Tanja Quote
Tanja65 Geplaatst: 18 februari 2019 Geplaatst: 18 februari 2019 Top! Ik zie dat je ( hete) pepers zoekt, ik heb Hungarian Wax voor je die waarschijnlijk een hot wax is maar ooit verkeerd opgeschreven bij het doorgeven. Hij is in elk geval tamelijk pittig in onze beleving. Zal ik en zaailing,proberen op te kweken of heb je liever zaadjes? ik heb ze afgelopen herfst geoogst dus je kunt ze nog een flinke tijd gebruiken. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 februari 2019 Auteur Geplaatst: 18 februari 2019 Die heb ik zelf nog liggen, dus is niet nodig dank je! Quote
Mellie Geplaatst: 20 februari 2019 Geplaatst: 20 februari 2019 Wil je zaadjes of peperplanten? Heb nog Turkse peperzaden liggen (kil en pic). Erg pittig. Kan ik wel zaden van meenemen als je wilt. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 februari 2019 Auteur Geplaatst: 20 februari 2019 Ik wil wel enkele zaden Mellie om volgend jaar te proberen.Deze heb ik nog nooit gehad. Quote
Mellie Geplaatst: 21 februari 2019 Geplaatst: 21 februari 2019 Ik zie dat je nog een roze waterlelie hebt. Ik voel me zo verschrikkelijk hebberig , maar zou ik die ook mogen tegen...? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 februari 2019 Auteur Geplaatst: 21 februari 2019 Ja is goed zet ik op mijn lijstje voor je.Komt goed. Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 9 maart 2019 Geplaatst: 9 maart 2019 Hoi Angela,Mag ik van jou een stekje van het colakruid, de Deutzia gracilis en de camelia? Ik hoop over 2 weken mijn lijstje te hebben en dat er wat leuks te ruil bij staat voor jou. gr, Eline Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 16 maart 2019 Auteur Geplaatst: 16 maart 2019 Edit in vraag en aanbod. Quote
Mellie Geplaatst: 16 maart 2019 Geplaatst: 16 maart 2019 Ik kan je volgend jaar amandelpitten geven, echter.... Een machine voor particulier gebruik gaat er aan kapot. Het zijn harde pitten en ik denk niet dat je het fijn genoeg kan maken in een vijzel met de hand. Vermoed ik! Ik heb nooit mijn best er op gedaan, maar ik sla ze altijd kapot met een steen voor het amandeltje erin. Het gaat altijd kapot in heel scherpe stukjes. Daar zou ik me zeker niet mee scrubben! Als iemand een andere oplossing heeft, wil ik met alle plezier pitten voor je meenemen uit Turkije. Niet heel veel overigens, want ik kom met zeker 60 kg terug altijd... (ja echt... die gedroogde abrikozen, paprikapoeder, chilivlokken, Turkse wordt, zongedroogde tomaten... waar laat ik ze anders?! ) Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 maart 2019 Auteur Geplaatst: 17 maart 2019 ik ben er ook bang voor dat je het niet fijn genoeg gemalen krijgt daarom ook de vraag.We hebben hier vlakbij wel een molen maar weet niet wat het zou kosten om ze te laten malen. Als ze het al doen? Lekker Mellie wat je allemaal mee terug brengt!Ik mis wel de amandelen in het lijstje Quote
Mellie Geplaatst: 17 maart 2019 Geplaatst: 17 maart 2019 Lijst was sowieso incompleet haha! Ik ben ook wel benieuwd naar een evt oplossing. Als je het alleen voor scrub gaat gebruiken: suiker en zout zijn ook milieuvriendelijke alternatieven. Ook prima om mee te scrubben. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 18 maart 2019 Geplaatst: 18 maart 2019 Als ik zeep maak met scrub effect stop ik er maanzaad uit eigen tuin in. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 maart 2019 Auteur Geplaatst: 18 maart 2019 ja leuk dat maanzaad maar heb al een keer gehad dat zo iets gaat kiemen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.