Ciska Geplaatst: 6 april 2019 Geplaatst: 6 april 2019 Welke kruisbes is dat? een rode of witte? Ik had de dahlia “daria in love” gekocht en heb daar 2 knollen van. Ze beginnen nu beide uit te lopen dus mag er 1 weg...wil je? Quote
Cupcakeje Geplaatst: 6 april 2019 Auteur Geplaatst: 6 april 2019 Ow heel graag ciska Volgens mij waren de kruisbessen heel licht roze maar heel zeker weer ik het niet meer. Heb zoveel tuin buren met kruisbessen dat ik ze door de war gehaald zou kunnen hebben weet alleen nog dat de lekkere kruisbessen uit dit tuintje kwamen Quote
Cupcakeje Geplaatst: 8 april 2019 Auteur Geplaatst: 8 april 2019 De eerste stekken zijn al klaargezet Ik heb nog 2 kruisbessen toegevoegd en er komen allemaal astache zaailingen op. Die kan ik voor de liefhebber oppotten Quote
Wortel Geplaatst: 13 april 2019 Geplaatst: 13 april 2019 Heb je toevallig nog salie over? Zou graag nog een stukje willen.Spullen van vorige keer liggen klaar hier Quote
Cupcakeje Geplaatst: 13 april 2019 Auteur Geplaatst: 13 april 2019 Salie is geen probleem , wil je de officionalis of de paarse? Of beide ?? Quote
Cupcakeje Geplaatst: 13 april 2019 Auteur Geplaatst: 13 april 2019 Geen enkel probleem ik zet het op de lijst Quote
koolrabi Geplaatst: 14 april 2019 Geplaatst: 14 april 2019 Nog een vraagje: heb jij nog zaden van de japanse koriander over? Ik heb er wel belangstelling voor. Misschien vind je in mijn lijstje nog iets van je gading. Ik heb ook nog wel zaadjes van kampferbasilicum en basilicum Mammoth voor je mocht je die eens willen proberen. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Cupcakeje Geplaatst: 14 april 2019 Auteur Geplaatst: 14 april 2019 Ik denk het wel koolrabi, ik ga het in iedergeval op het lijstje zetten..basilicum zaaien gaat meestal niet zo goed bij mij maar als je nog een stekje van de snij selderij hebt dan graag. Morgen probeer ik alles van de mtfd klaar te zetten. Dan kijk ik ook naar die zaadjes voor de zekerheid Quote
Cupcakeje Geplaatst: 14 april 2019 Auteur Geplaatst: 14 april 2019 Heeft er iemand toevallig last minuten nog wat soorten tijm? Mijn officionalis heeft voor de tweede keer de winter niet overleefd ( stond nu op een warmere plek) en zelf heb ik al foxley tijm, citroen tijm en sinaasappeltijm. We hebben het laatste stuk gras in de voortuin verwijderd en daar komt de mini walnoot met bloemen er om heen tussen door loopt een stapstenen pad. En tussen de stenen wil ik graag (kruip)tijm planten omdat die wel tegen een stootje kan als je er perongeluk toch op gaat staan. En ze blijven laag dus je kunt er ook makkelijk overheen stappen. En zo is toch de grond bedekt. Is natuurlijk wel leuk als er dan tussen de verschillende stenen ook verschillende tijm staat Quote
koolrabi Geplaatst: 14 april 2019 Geplaatst: 14 april 2019 Ik heb wel zaadjes van snijselderij, geen stekken helaas. Zaadjes kan ik voor je meenemen. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Cupcakeje Geplaatst: 15 april 2019 Auteur Geplaatst: 15 april 2019 Ook hier is het tijd voor de check. Bijna alles staat nu klaar. Dat wat vooraan staat is klaargezet op wat uitzonderingen na @Angela jouw ruil staat klaar ik moet alleen nog eitjes halen @nashueda wil jij voor donderdag laten weten welke dahlias je wilt of welke kleur ?? Donderdag is dr laatste dag dat ik dingen klaar kan zetten. @kruidenvrouwtje je ruil staat klaar . Alleen van dahlia pooh waren de stekken nog niet groot genoeg om op te potten dus ik heb twee knollen voor je opgepot.. @ciska alles staat klaar @flup de zaden staan klaar @ mellie alles staat klaar, ik heb een verrassing knol voor je opgepot. Een ook de wing eyed Jill maakte niet op tijd stekken. Dus daar heb ik ook een knol van opgepot @bit ik heb van de red Robin, black russian en roze quarts tomaat een stekje voor je klaargezet. Ik heb van de roze quarts of black Russian nog wel meer zaailingen als je wilt ? @jootje de stekken staan klaar, de chocolade verrassing ga ik van de week voor je maken @koolrabi alles staat klaar @appelvrouw de dahlia en oxalis bollen staan klaar. Weet je zeker dat dit de enige dahlia was die je wilde? @Charly ik heb een klein stekje geprobeerd re maken van de citroen verbena maar hij was nog niet heel ver met.uitlopen ik hoop dat hij aanslaat, de rest staat klaar. @ miki de café au lait doet er enorm lang over om de stekken groot genoeg te laten zijn om.op te potten. Ik had helaas ook geen knol meer over. Kan ik je blij maken met een andere dahlia ? @claudy de zaadjes liggen klaar @ Tanja alles staat klaar @bouwvrouwe de Pioenroos staat klaar. Kan jij alsjeblieft.voor donderdag doorgeven welke dahlia je wilt hebben ?? Ik kan uiterlijk donderdag avond nog iets voor je apart zetten @Peggy alles staat klaar. Ik heb zowel de rode zomer framboos als de fall gold framboos kunnen stekken @ wortel alles staat klaar @anna de zaailingen zijn opgepot en de viooltjes en frambozenblad ligt te drogen Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 Ik heb nog een acer voor je.Prijsje zit er nog aan Ik heb er geen plaats voor.Ruilen voor?? Quote
Wortel Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 Ik neem overblijvende bonenkruid mee voor de ruiltafel. Is dat iets voor bij de tijm? Kan ook tegen een stootje. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 15 april 2019 Auteur Geplaatst: 15 april 2019 Ik heb nog een acer voor je.Prijsje zit er nog aan Ik heb er geen plaats voor.Ruilen voor??[/quoteOw dat zou fantastisch zijn ! We gaan over twee weken de Japanse tuin perken aanleggen of naja een paar Zeg maar waar je voor wilt ruilen? Eieren ga ij al halen , ik kan chocolade voor je maken? Of een geitenkaas halen hier in het dorp ? Kan ook een stukje koe meenemen die hier op het natuurgebied lopen of een stukje wild zwijn van de jager hier net over de grens. Maar die liggen nu beide in de vriezer dus er is een kans dat het ontdooit, dan zou het binnen 3 dagen gegeten moeten worden Ik kan je ook nog zelfgemaakte zeep en shampoo bar aanbieden. De zeep is getest de shampoo bar nog niet die heb ik twee weken geleden voor het eerst gemaakt en die moet dus nog 4 weken uitharden Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 april 2019 Geplaatst: 15 april 2019 Stukje vlees zeg ik geen nee tegen.Als je het bevroren meebrengt kan het wel bij Jorieke in de vriezer en dan samen met het varkensvlees weer mee naar huis.Maar moet je dat vlees dan nog gaan kopen of heb je dat? Heel misschien heb ik 2 acers voor je maar moet even kijken 1 zit in pot de andere in de grond zal morgen eens kijken. Quote
Claudy Geplaatst: 17 april 2019 Geplaatst: 17 april 2019 hallo, Heb je nog dropplantstekje voor mij? En eventueel Lavas? Die van mij is nog niet opgekomen, heb normaal hele grote bossen...zou nu toch allang moeten opkomen?? IK kijk even of ik nog genoeg millefleur heb, volgens mij nauwelijks opgekomen. Heb anders ook andere bijzondere tomatenrassen waar ik nog wel en plantje van over heb en niet in mijn lijst had staan. groetjes Claudia Quote
Cupcakeje Geplaatst: 17 april 2019 Auteur Geplaatst: 17 april 2019 Hey claudy, dropplant kan ik wel voor je oppotten geen probleem. De lavas had zelf stekjes gemaakt dus die heb ik voor je opgepot. Ik zoek echt alleen nog de millefeur tomaat. Ik heb eigenlijk al veel te veel tomaten De dahlias voor bouwvrouwe, nashueda en jootje liggen ook klaar. Alleen de dag zelf hoef ik nog maar het broos, het vlees voor Angela, geld +kadootjes voor jorieke, de gedroogde spullen voor anna te pakken en dan de spullen voor de workshops. Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 april 2019 Geplaatst: 17 april 2019 Je krijgt ook nog 4 x knolselderij van mij. En dan de helleboris van mijn buurvrouw. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Cupcakeje Geplaatst: 17 april 2019 Auteur Geplaatst: 17 april 2019 Ik schrijf het op, het lijstje is al geprint. Dus ik schrijf het op de geprinte versie Tot zaterdag! Quote
Cupcakeje Geplaatst: 17 april 2019 Auteur Geplaatst: 17 april 2019 Haha Ja dat bedoel ik sorry hahaha ik moet alle chocolade zaterdag meenemen daar zit ik nu in mijn hoofd met zaterdag Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.