Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ok Jorieke super! Heb je er lekker veel ?

Ciska, lief nee dank je dan, ik heb aan hoge en grote genoeg..en die dingen vallen altijd zo om. Mijn buurvrouw heeft ook nog wat hoge Dahlias te vergeven..voor wie wil.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Misschien Angela, maar ik vraag me af of ze nog gelabeld heeft. Ze maakt iig een doosje klaar om mee te geven voor de mtfd, en ik zal het vragen.

Geplaatst:

Zeker waar. En goede recycling ook. Maar ik heb tuin en opslag wel hier wie weet ga ik hem weer gebruiken, het was iig heel gezellig om in het vroege voorjaar met de kids potjes te maken.

Geplaatst: (aangepast)
appeltje heeft jou buurvrouw nog die tweekleurige rood met geel?

Gevraagd aan buur en nee, helaas ze heeft ze niet meer.

Nog extra aangeboden:

2 x mierikswortel

4 x Jiagolan

Zaailingen helleboris, kan rood, roze of gevlekt zijn

Zaden:

Blauwrandkapper ( Januari King) een paar x tien zaden ( CC hoeveel wil jij er? )

Een zakje paarse peulen Sugar Magnolia van Kokopelli die heb ik dit jaar ik per ongeluk bij twee bedrijven gekocht. Ter overneming (3,40) of ruilen.

Via een buurvrouw twee siliconen bakvormen zie foto

image56731551360749.jpg

Heeft er iemand een of meerder stekjes hemelsleutel? Het liefst in de kleuren rood en wit ( sedum telephium/ sedum spectabile, sedum herbstfreude)

aangepast door Gast

• 2 weeks later...

Zeker CC ik heb een zakje voor jou apart.

Plantjes gescheurd en opgepot:

Nog 1 x mierikswortel te vergeven

5E2CFF97-303B-4A46-B8C5-AA979D3B331A62801552220187.jpeg

Nog enkele plantjes onstefelijkheidskruid ( jiaogulan)

D7BD5882-90EA-43BC-98A0-069348E5B8E596851552220190.jpeg

2 x plantje helleborisJorieke13E47ECB-3150-4C0C-A9B2-97155BE2356D70951552220192.jpeg

klimspinazie nog 1 x en 1 x voor Jorieke

6A9DA36D-3A1D-4D7D-A058-A1C8700C8DB134431552220195.jpeg

Bieslook 3 x en wolmunt 3 xFCE91DFF-1592-4222-81E5-BC418E30F50628671552220197.jpeg

Havikskruid 2x4FB80074-8CF9-46A6-8012-8E06D432360B32481552220199.jpeg

Marjolein of wilde oregano 1 x82ACF37D-3A9E-4361-B4D4-F7D582DF454870011552220201.jpeg

aangepast door Gast

Geplaatst:

Zeker Jorieke ik heb ze beide een label met jouw naam gegeven. En 1x klimspinazie.

Ik zal kijken of ik nog een of twee iets grotere helleboriszaailingen uit kan scheppen.

Ik heb nog een derde witte helleboris uitgeschept Jorieke, als niemand anders die wil krijg je die ook.

Verder de pepers e.d. bekeken. De Franse tuinclub heeft al te veel huis gehouden in de overtollige planten er blijft niet veel over. Maar wel een paar:

Aanbod

1 x Paprika Lipstick ( Jootje)

1 x paprika gogosari (KV)

2 x zoete peper voor paprikapoeder

2 x Grandpa s home peper

1 x twee aubergines in een potje waarschijnlijk Ping tung en Astrakom kan ook 2 x Astrakom zijn

6 x Turkse vleestomaat van Persica ( voor in de kas!)

aangepast door Gast

Geplaatst:

De gogosari is voor jou KV. De catalogi hebben we besteld, je bent helaas te laat om mee te doen onze tuinclub betaalde de verzendkosten en dan toch nog 25 dollar per stuk. Als ik het niet vergeet neem ik de mijne mee om in te kijken.

O en die eeuwig moes stekken staan in een grote pot met een plastic cloche erover. Gisteren zagen ze er nog fief uit maar ik heb nog niet gekeken naar de wortels, meestal lukt het wel.

Geplaatst:

Hai Jeheb interesse in de punterella. De klimspinazie..is deze lekker?

Ander vraagje heb een keer rainbow tomatenzaden ,denk van de ruiltafel, meegenomen..kan deze niet vinden op internet. Wel big rainbow.

Ik heb wel wat planten palmkool voor je en heb ook zaden van de koolrabi.

Groetjes Claudia

Geplaatst:

Graag Claudy! Ik vond zelf de klimspinazie niks, maar er zijn andere verhalen. Zelf 1 x geproefd en daarna het plantje jaren in leven gehouden totdat ik hem vorige week in vieren heb gesplitst.

Geplaatst:

Dat is het zeker. Maar de catalogus is ook wel errug mooi voor dat geld.

Vandaag de tomatenplantjes “Persica” verspeend..ik heb er extra gezaaid omdat ik dacht dat er misschien belangstelling zou zijn voor deze tomaat die van Persica komt, de tekst hieronder is van hem. Bij het topic tomaten proeven en vergelijk staat op blz 12 foto s van deze tomaat.

.

Soep/ pasta/ vleestomaat uit Turkeye heerlijke smaak

1960BADF-E01D-4713-8F8E-0F22948990C734351552665259.jpeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...