Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Jet`s aanbod 19 CONTROLE pag. 1 ajb!!


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Hoi Jet, je hebt nog niet genoteerd dat je van mij CBD zaadjes en een moringa-zaailing krijgt! En hoewel ik al van alles van je krijg, zag ik nu moederkruid op je aanbod staan. Wil je voor mij een zaailing apart houden? Die lijkt hier heel geschikt voor van alles, vooral omdat manlief en zoonlief psoriasis hebben en dit hiertegen verzachtend schijnt te werken. Uiteraard als er op mijn lijstje nog dingen staan (of komenj die jij wilt ben je meer dan welkom dit aan te geven!

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een stekje Onsterfelijkheidskruid toevallig over hebt, dan wil ik weer een poging doen om Jiaogulan eeuwig levend te houden in mijn moestuin. Ik hou kruiden normaal dichtbij huis op een dakterras maar dan blijkt ik weer te weinig water te geven en zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker Angela! Wil je er een of twee?

 

Nog aangeboden:

Plantjes Crosnes

Roze teunisbloem ( Oenethera Speciosa) meerdere plantjes

 

Enne misschien een beetje gek maar ik ben op zoek naar tweedehands rieten of rotan tuinstoelen. Aangezien we met de bus komen, wie weet heeft of weet iemand wat, nooit geschoten altijd mis

In Frankrijk vind ik ze niet of alleen heel stylie en dus duur.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn lavas gescheurd/afgestoken en enkele delen opgepot. Het is een mooie stevige lavas die al jaren goed groeit in mijn dikke klei.

Ik heb nog steeds enkele Jiaogulanplanten en verder: wil er niemand een Turkse vleestomaat van Persica?

image61011553679729.jpg

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lavas voor Tanja en Persica tomaat voor Jootje!

Behalve de vraag over de zomereik knoppen heb ik nog een vraag. Meneer Grootgrutter Aha geeft op dit moment insectenplaatjes uit. Omdat ik binnenkort meedoe met de bijendag hier georganiseerd in het dorp ( ik ga zaadbommetje maken met de kids o.a. ) zou ik graag zoveel mogelijk bijentattoos uit die insectenplaatjes willen. Alle soorten bijen en eventueel vlinders ( geven ze die ook uit, niet gezien nl.) zijn welkom!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Appelvrouwtje!

 

Ik zie een verversing in je lijstje. Ik blijf maar vragen Mag ik van jou misschien nog 2 knolselderij, 1 aubergine en 1 coeur de boeuf?

 

Ik was gisteren trouwens bij mijn ouders en moest ik aan je denken. Mijn moeder wilde auberginejam meegeven en ik dacht dat jij dat misschien wel kon waarderen om te proberen. Ik ben het overigens vergeten mee te nemen, maar voor 21/4 kom ik er nog wel. Als je het wilt proberen, kan ik wat voor je meenemen om te proeven! Je proeft er overigens geen aubergine in terug, maar ziet wel wat van de structuur in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mellie ik heb het op het lijstje gezet. Oe, auberginejam, in eerste instantie zie ik daar wel tegenop, ik ben nl niet zo dol op groentejammen, die ik tot nu toe geprobeerd heb bevielen me niet ( wortel, pompoen en courgettejam)

 

Henk ik zet je erbij voor knolselderij maar neem er geen van jou aan hoor, ik heb er zelf al (te) veel!!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...