angela († maart 2025) Geplaatst: 20 april 2019 Auteur Geplaatst: 20 april 2019 Ik zet er chocolade taart op Mellie soepkomen zijn niet nodig er word al meegebracht en we hebben bij Jorieke ook nog bekers. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 april 2019 Auteur Geplaatst: 20 april 2019 Ik doe enorm mijn best om Babaco / Bergpapaya te laten afrijpen voor de Proeverij, maar vrees dat ik een dag of 3 a 4 tekort kom. Heb je hem wel iedere dag streng toegesproken Vincent! Quote
Goldfish Geplaatst: 20 april 2019 Geplaatst: 20 april 2019 De laatste 3 weken wel. De boom zit inmiddels vol met vruchten van de juiste maat, maar de geelverkleuring is onvoldoende opgang gekomen, ook al staat de plant nu sinds een dag of 3 buiten in de half-schaduw. De plant staat instabiel in zijn pot, doordat hij letterlijk topzwaar is, waardoor ik hem niet makkelijk vol in de zon kan plaatsen (i.v.m. het aanbinden van de boom). Er hangt zelfs inmiddels een verrotte appel in een netje , kort onder de vrucht , om de rijping te bevorderen... maar helaas vrees ik. Ik denk dat ik er 1 meeneem puur voor het idee. Quote
Coby71 Geplaatst: 20 april 2019 Geplaatst: 20 april 2019 Waar hebben onze gastheer en dame nog belang bij? Suiker, zout of iets anders? Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 20 april 2019 Geplaatst: 20 april 2019 Hele huis ruikt naar chocolade en heb net de lepel afgelikt STUITERRRR Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Pegges73 Geplaatst: 20 april 2019 Geplaatst: 20 april 2019 Helaas moet ik voor morgen afzeggen. De afgelopen week tob ik met een longontsteking, nu gaat t wel de betere kant op maar ik schat nu nog niet in dat ik morgen fit genoeg zal zijn. Ik vind het echt ontzettend jammer, keek er naar uit om jullie beter te leren kennen, had wat vragen opgesp en wil graag nog wel ruilen als het kan met diegenen met wie ik afspraken had gemaakt. We moeten alleen kijken wat er handig is. Quote Groetjes Peggy
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 april 2019 Auteur Geplaatst: 20 april 2019 Jammer, maar bedankt voor het doorgeven. Quote
Mikki Geplaatst: 20 april 2019 Geplaatst: 20 april 2019 Vanwege onverwachtse plannen weekendje weg geen bounty's kunnen maken. Ik heb 3 Turkse broden bij en 3 fruitsappen ter compensatie. Leuk jullie te zien. Tot morgen Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 april 2019 Auteur Geplaatst: 20 april 2019 Ik heb het al eerder aangegeven maar willen de mensen die iets meebrengen voor de lunch ook proberen er met de lunch te zijn? Dus rond 12,30 uur.Het zoete word eigenlijk de hele dag door wel gegeten. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 21 april 2019 Geplaatst: 21 april 2019 Paniek om niks, ik heb nog ruimte over nu de terug weg nog. Tot zo ! Quote
kenbeimer Geplaatst: 21 april 2019 Geplaatst: 21 april 2019 Naast een fles cola neem ik nog wat thee mee die ik zelf niet gebruik. Een boterhamzak volgepropt met o.a. Rooibos, zwarte thee en "Hollandse" thee. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Pegges73 Geplaatst: 21 april 2019 Geplaatst: 21 april 2019 Ik wens jullie allemaal heel erg veel plezier vandaag. Het weer is fantastisch in ieder geval. Geniet er van. Quote Groetjes Peggy
kenbeimer Geplaatst: 21 april 2019 Geplaatst: 21 april 2019 moeders heeft perongeluk een koeltas teveel meegenomen. een koeltas van de lidl gaat het om.Duidelijk een familieding want ik (en zij) hadden onze naamplaatjes ook nog op. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Mylena Geplaatst: 21 april 2019 Geplaatst: 21 april 2019 Hartstikke sorry ! De tas lag bij mijn koelbox en Guus had onze koeltas, ook van de Lidl , in ons kratje opgeborgen Quote
Mellie Geplaatst: 21 april 2019 Geplaatst: 21 april 2019 Ik vond het heel gezellig. De 2 chocotaarten lagen netjes in de koelkast... sorry daarvoor. Hij smaakte wel erg lekker! Geserveerd met limoen, want dat zat er ook in. @Bit nogmaals sorry dat het énige waarmee ik je blij kon maken, nog thuis lag. Tomaat goldene köningine, 3 stuks De verklaring van kind2 die het kennelijk uit mijn mee te nemen krat had gepakt : “maar het mandje was voor de eitjes van de paashaas mama”Uitleg van moi: ik had het in een emmertje opgekweekt met een hengsel net zoals de paashaas heeft bij zijn mandje :-S Sja.. je moet er kind voor zijn om de link te leggen. Zal ik zaadjes voor je opsturen? Quote
appelvrouw Geplaatst: 21 april 2019 Geplaatst: 21 april 2019 Net binnen! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.