Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wie brengt wat mee voorjaars Moestuinforumdag zondag 21 april 2019


angela

Aanbevolen berichten

Jorieke of Angela, wij zouden erwtensoep meenemen, maar met het mooie weer op komst gaan we vrijdag naar de camping en vanaf daar rechtstreeks naar de MTFD. Een pan erwtensoep maken en meeslepen is dan erg onhandig. We kunnen wel de soep in zakken meenemen, op de camping invriezen en dan zondag meenemen, maar dan moet het bij jullie ontdooid/opgewarmd. Hebben jullie een grote pan daarvoor beschikbaar (6-8 l)?

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pan zal het probleem niet zijn.

Wat ik me wel afvraag is of de soep dan met de lunch (rond 12.30) heet zal zijn als hij bevroren is?

En het is wel de bedoeling dat je hem zelf opwarmt Jorieke heeft daar geen tijd voor op die dag.

Is het een idee om hem in een bak te doen en dat hij al ontdooit is?

En hoeft echt geen 8 liter hoor iets minder mag ook.

Er brengt nog iemand soep mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op basis van de huidige lijst denk ik dat ik deze aan ga vullen met een mispel jam of -saus en vlierbloesemsiroop, misschien nog iets, ligt eraan of ik voldoende tijd heb om nog te bakken.

Ik neem ook nog een paar papieren bordjes en plastic soepkommetjes mee.

Voor Jorieke heb ik in gedachten 3 soorten zout ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op basis van de huidige lijst denk ik dat ik deze aan ga vullen met een mispel jam of -saus en vlierbloesemsiroop, misschien nog iets, ligt eraan of ik voldoende tijd heb om nog te bakken.

Ik neem ook nog een paar papieren bordjes en plastic soepkommetjes mee.

Voor Jorieke heb ik in gedachten 3 soorten zout ...

 

Mispel jam of saus voor de proeftafel? Voor de lunch liever geen jam dit word niet gegeten.

De siroop als drinken?

Als je geen tijd hebt om iets te maken zouden de bordje top zijn die komen we nog te kort.

 

Zout voor Jorieke prima maar ze heeft het liefst gewoon zout of speciaal zout om vlees in te drogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand toevallig paarse asperges te proeven ? Ik heb 1 plant maar die geeft nog geen asperges en ik heb denk dat te weinig planten om genoeg van te kunnen eten dus wil er misschien2 paarse en 1 groene bij haan planten. Maar hoor gemengde reacties over de paarse dus zou ze graag eerst zelf proeven voor ik meer planten aanschaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...