Helly Geplaatst: 19 februari 2019 Geplaatst: 19 februari 2019 Hallo iedereen op het moestuinforum Omdat ik er een paar jaar uit ben geweest vanwege een postzegel-stadstuin, en we inmiddels een achtertuin van formaat flinke moestuin hebben, heb ik me weer opnieuw ingelogd (ook al moest ik weer even een nieuw wachtwoord laten versturen vanwege vergeten ). Ik hoop hier weer etterlijke uurtjes van info te kunnen vergaren en iedereen blij te maken met de foto's van mijn moestuin-in-wording. Ik werd er iig wel blij van, net als van anderen hun foto's Op een hernieuwde kennismaking Groetjes Helly Quote Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 19 februari 2019 Geplaatst: 19 februari 2019 Helly is terug! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 19 februari 2019 Geplaatst: 19 februari 2019 Hey Hello Happy Helly Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 20 februari 2019 Geplaatst: 20 februari 2019 Welkom terug Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Mellie Geplaatst: 20 februari 2019 Geplaatst: 20 februari 2019 Ah heerlijk die tuinuitbreiding! Veel plezier hier en daar Quote
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 20 februari 2019 Geplaatst: 20 februari 2019 Welkom terug, Helly! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
jootje Geplaatst: 20 februari 2019 Geplaatst: 20 februari 2019 Goed je terug te zien, Helly! Veel moestuinplezier. Quote
Patrijs Geplaatst: 26 februari 2019 Geplaatst: 26 februari 2019 Hallo, Helly. Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.