Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Samen kopen bij de Zuidmolen?

Jorieke123

Recommended Posts

Ik had het ook al in mijn eigen ruil-topic gepost, maar daar raakt het ook al snel weer op de achtergrond.

Ik ga binnenkort naar de Zuidmolen, voor o.a. (haver-, spelt-, tarwe-, ) vlokken die geteeld zijn in NL. En nog wat andere zaken, ook van zo dichtbij mogelijk.

Maar goed, ik kan dus het 1 en ander meenemen voor jullie voor de MTFD.

Ciska gaf aan dat ze 2x 5 kilo bloem wil. En nog wat anders? Wat dan? En ze hebben vast veel soorten bloem? Linkje?

En Jet wil deze? https://www.de-zuidmolen.nl/bak-ingredienten/rijsmiddelen/o-tentic-actief-durum-zuurdeegp/ 250 gram of een kilo?

Sorry heb het even druk gehad....

1x 5 kilo Franse Tarwebloem T65 label rouge €14.39

1x5 kilo Italiaanse Tarwebloem Farina di frumento tenero tipo 0 (biologisch) €11,53

En 250 gr bakpoeder €2.28.

Das alles.....

Sjonge wat een leuke site. Hebberigheid bevangt me onmiddellijk. Alleen kan ik niet écht iets vinden wat ik nodig heb.

Weet je zelf al wat je gaat bestellen? (Wie weet doe ik inspiratie op )

wees bevriend met kleine dingen

Tja, er kwam dus uiteindelijk weinig uit NL. Wel veel uit Duitsland, dus daar ben ik voor gegaan. En dan dus de havervlokken, tarwevlokken, en roggevlokken en roggemeel.

Ik had via e-mail wel van te voren al contact gehad over wat dingen. En de gerstevlokken zouden uit NL komen. Maar die heb ik uiteindelijk niet eens kunnen vinden... Nou ja. zo ook tevreden.