Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Fijn dat je dit gevonden hebt Jorg, al is het super vervelend voor ons allemaal, maar vooral voor jou in deze toch al drukke tijden.

Ik ben gisteren voor het eerst ook bij 522 uitgekomen, nadat ik veel moeite gedaan had een bericht te posten. Dit had ik nog niet eerder meegemaakt.

Hopelijk kunnen we er weer tegenaan!

Geplaatst:

Ik heb er vertrouwen in dat het nu goed gaat. Ik heb alleen zelf nog last van dat ik automatisch ben uitgelogd na een paar minuten. Daar werk ik nog aan.

Geplaatst:

Jorg,

Heb je een plesk paneel?

Want er zijn wat efficentere manieren van blokkeren, dan in de forum software.

Als de website wordt aangeroepen en je moet daar de controle in doen. Kost dat een berg performance.

fail2ban log regel aan maken welke de login pagina van het forum in de gaten houdt. deze laat je dan automatisch toevoegen aan je fail2ban applicatie, die je firewall regels update. Waardoor ze op netwerkinterface gedropt worden. (en dus niet meer binnen komen in apache/ngix en dan een cpu intensieve php pagina aanroepen.)

Als je meer wilt weten of config voorbeelden wilt, moet je maar even pb sturen.

Geplaatst:

ik durf het bijna niet te zeggen Jorg,

het gaat vanavond goed!!!!

wordt wel snel uitgelogd, maar het forum is goed bereikbaar

bedankt voor je inzet

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

Aan het automatisch uitloggen wordt gewerkt. Oorzaak is dat cloudflare iedere bezoeker een IP adres toekent, maar dat is slechts tijdelijk. Zodra het adres vernieuwd wordt, moet je opnieuw inloggen. Het vervelende is dat als je een bericht typt, je dit bericht kwijt bent als je opnieuw moet inloggen. Tijdelijk dus eerst je bericht kopieren, dan op verstuur klikken, voor het geval dat.

Het probleem is makkelijk op te lossen, maar valt samen met een upgrade van server. Het kan het nog een weekje duren voordat het probleem goed is opgelost.

Geplaatst:

Via mijn laptop kan ik een update van mijn Blog doen, via mijn telefoon niet.

Het is de eerste keer dat ik dat met mijn telefoon probeer maar ik krijg als ik klik een melding dat het forum het verzoek niet kan verwerken.

Kan dat kloppen of ligt het ergens anders aan ?

Geplaatst:

Ik heb het net geprobeerd Patrijs, maar lukt mij wel via mobiel (Iphone / safari). Ik vermoed dat het automatisch uitloggen na enkele minuten er mee te maken heeft dat je die fout krijgt.

Geplaatst:

Ditmaal waren het niet onze vrienden uit Hong Kong, maar uit China. Ongeveer 350.000 and counting geblokt door cloudflare sinds gistermiddag 16:00 uur.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...